• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
جمعه 27 تیر 1399
کد مطلب : 105141
+
-

با مردم

با مردم

   داستان پیچ در پیچ مجموعه ورزشی شهدای نارمک
رمپ مجموعه ورزشی شهدای نارمک شاکی خصوصی داشت،زیرا بخشی از کوچه توسط سازنده اشغال شده بود. مردم با این موضوع مخالف بودند و قرار بود برای جلوگیری از تخریب رمپ مذاکره کنند، اما به‌هرحال شاکی خصوصی حکم تخریب گرفته بود و کار به‌جایی رسید که خود شهرداری منطقه8 به‌عنوان سازنده اقدام به تخریب رمپ این مجموعه کرد. توجه کنید که یک‌بار از سوی شهرداری سهل‌انگاری شد و کوچه به رمپ اختصاص یافت. یک‌بار شاکی خصوصی رأی مساعد برای تخریب گرفت و یک‌بار هم به اجرای احکام رفت و در نهایت قرار شد خود شهرداری تخریب ‌کند. سوای باقی مسائل سؤال این است که چندبار باید هزینه شود و چه‌کسی پاسخگوست؟
میری از تهران 

   آب شرب خورزوق کف آلود است 
 وضعیت آب آشامیدنی منطقه خورزوق اصفهان به هم ریخته که آخرین مورد آن جاری بودن آب کف آلود از شیرهای آب شرب است. جز بی‌دقتی چه عاملی می‌تواند عامل کف آلود بودن و بوی مواد شوینده در آب شرب شهر باشد.
حسنی از خورزوق اصفهان 

   نوشت‌افزارها ورشکسته شده اند
با شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس و کنکور صنف فروشندگان کاغذ، نوشت‌افزارها، دفتر سازها و کتابفروشی‌ها در حال ورشکستگی هستند و عده‌ای نیز ورشکسته شده‌اند. با این حال وامی شامل حالشان نشده و اگر هم شده باشد سود آن معقول نیست و نکته بعد اینکه هیچ تخفیفی در مالیات‌های صنفی که از 6‌ماه قبل بیکار است قائل نشده‌اند. فروش صنف ما از بهمن‌ماه در حد صفر بوده است. این صنف را دریابید.
فتاحی از تهران

   با آژانس بدون پارکینگ و ترافیک‌زا برخورد کنند
آژانسی در شهرستان مینودشت واقع در استان گلستان هست که بدون پارکینگ است و پارک کردن خودروهای این آژانس درون پیاده رو و خیابان باعث بسته شدن و کم شدن عرض خیابان شده و بارها تصادفات سنگین در محدوده این آژانس اتفاق افتاده است. بارها از مسئولان خواسته‌ایم به این موضوع رسیدگی کنند ولی تاکنون اقدامی نشده است.
نوری از مینودشت

پاسخ مسئولان

برای تجهیز به سامانه پرداخت الکترونیک تاکسی‌ها به 1888 پیشنهاد بدهید 
روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع «همه تاکسی‌های تهران مجهز به کارتخوان شوند» در ستون با مردم 18خردادماه پاسخ داده است: ضمن تشکر از شهروند محترم به آگاهی می‌رساند: نصب تجهیزات پرداخت الکترونیک کرایه در تاکسی‌ها با مشارکت 3شرکت خصوصی در شهر تهران در حال انجام است و حدود 40هزار دستگاه تاکسی مجهز به این سیستم شده‌اند. لذا این فرایند به‌طور پیوسته در حال انجام است و شهروندان محترم می‌توانند کد خطوطی را که امکان پرداخت الکترونیک کرایه در آنها وجود ندارد، جهت راه‌اندازی سیستم در قالب پیشنهاد از طریق سامانه تلفنی 1888 به این سازمان اطلاع‌رسانی کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید