• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
جمعه 27 تیر 1399
کد مطلب : 105085
+
-

نکته بازی

حالا خوب است استرس دارید
در شرایطی که مدام خبرهای ضدونقیضی در مورد محرومیت پرسپولیس به خاطر بدهی‌های بین‌المللی منتشر می‌شود،  معاون حقوقی این باشگاه گفته: «مشکلی نیست. داخلی‌ها بیشتر به ما استرس می‌دهند.» یک نفر باید به جناب خواجه‌وند بگوید ما استرس می‌دهیم و وضعیت شما اینطور است،  حالا اگر استرس ندهیم و شما را تحت فشار نگذاریم،  ببینید چه خبر خواهد شد! این همه حرف از خطر محرومیت و کسر امتیاز زده می‌شود،  باز آخرش پرونده برانکو را به امان خدا رها می‌کنید تا کارد به استخوان برسد. رسانه‌ها این همه بدهی‌های خارجی را لیست می‌کنند،  اما آخرش کالدرون را بیرون می‌کنید و اجازه می‌دهید به خاطر پنج روز تاخیر در پرداخت مطالباتش،  باشگاه نقره‌داغ شود. پس نتیجه می‌گیریم استرس برای شما از نان شب هم واجب‌تر است؛ کاش می‌توانستیم بیش از اینها خواب‌تان را آشفته کنیم.

فقط مانده تعویق نیمه دوم
اساسا هیچ غیرممکنی نیست که در فوتبال ایران ممکن نشود. یکی از آخرین اتفاقات جالبی که شاهدش بودیم،  تعویق بازی پرسپولیس و فولاد بعد از برگزاری نشست خبری سرمربیان دو تیم بود. بنده‌خدا یحیی گل‌محمدی 2ساعت در مورد این مسابقه حرف زد،  اما هنوز از اتاق بیرون نیامده به او گفتند بازی 2 روز عقب افتاده است! کلا ما خیلی منظم بودیم،  این داستان کرونا هم قوز بالای قوز شد. تصور کنید هفته گذشته 2 تا بازی سوت خورده و یک تیم در زمین حاضر شده،  اما نهایتا حکم به تکرار هر دو بازی داده‌اند. خب اگر قرار به تکرار بود،  به میزبان‌ها می‌گفتید داخل زمین نیایند. الان هم یک بازی بعد از برگزاری نشست خبری‌اش به تعویق افتاده؛ به امید روزی که بعد از انجام نیمه اول،  اعلام کنند برگزاری نیمه دوم به زمان دیگری موکول شد.

رعایت کن آقای مخالف!
یکی از کسانی که در طول تعطیلات لیگ به شدت با از سرگیری مسابقات مخالفت می‌کرد،  حمیداوی مالک شهرخودرو بود. آنقدر که او و متحدش در تبریز در آن مدت از سلامتی مردم سخن گفتند،  وزارت بهداشت در این مورد حرف نزد. همان روزها ویدیویی از حمیداوی در حال روبوسی با بازیکنانش منتشر شد. خیلی‌ها ایراد گرفتند،  خود استاد هم گفت: «اینها مثل بچه‌هایم هستند.» آن زمان تصور می‌کردیم ویدیو به صورت ناخواسته منتشر شده و حمیداوی در جریان نبوده،  اما وقتی عین این اتفاق در ماجرای معارفه سهراب بختیاری‌زاده رخ می‌دهد،  دیگر معلوم است که «تعمد» وجود دارد. یعنی مالک شهرخودرو عین خیالش هم نیست که همه بفهمند مواضع قبلی‌اش در مورد تعطیلی لیگ،  واقعا ربطی به مسائل بهداشتی نداشته است. پس دوست عزیز! حداقل مراعات کن تا فردا نگویی 7کرونایی داریم و بازی نمی‌کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید