• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 26 تیر 1399
کد مطلب : 105071
+
-

هالووین مغلوب کرونا

هالووین مغلوب کرونا

جیمی لی کورتیس و عوامل فیلم «هالووین می‌کشد» از به تعویق افتادن یک ساله تاریخ اکران این فیلم به‌دلیل شیوع ویروس کرونا انتقاد کرده‌‌اند.
کورتیس در حساب کاربری توییتر خود در این‌باره نوشته است: من هم مانند شما علاقه‌مندان به سری فیلم‌های هالووین از اینکه تاریخ اکران این فیلم به تعویق افتاده ناخرسند و ناامید هستم. ناامیدی و ناخرسندی من بیشتر از آنجا ناشی می‌شود که این فیلم، فیلم جدید دیوید کوردون گرین که شخصیت‌های آن را جان کارپنتر و دبرا هیل خلق کرده‌اند، در ژانر فیلم‌های ترسناک یک شاهکار محسوب می‌شود. این فیلم خوش‌ساخت و موضوع آن از استحکام داستانی برخوردار است. من به شما قول می‌دهم که انتظار کشیدن برای دیدن این فیلم ارزشش را دارد.
جیمی لی کورتیس در این فیلم در نقش «لوری استرود» تنها بازمانده داستان فیلم «هالووین» (1978)، ایفای نقش می‌کند. او از افسردگی و اختلال روانی ناشی از حوادث داستان فیلم «هالووین» رنج می‌برد. او مادر کارن و مادربزرگ آلیسون است.
فیلم هالووین (2018) در میان برجسته‌ترین آثار ساخته شده در ژانر فیلم‌های ترسناک در سال‌های اخیر قرار گرفته است. این فیلم توسط دیوید گوردون گرین کارگردانی شده. در این فیلم تا حد زیادی داستان فیلم‌ قدیمی هالووین (1978) ساخته استاد سینمای ترسناک جان کارپنتر نادیده گرفته شده. شخصیت اصلی فیلم «هالووین» 2018، از شخصیت‌های بازمانده داستان فیلم کارپنتر است. این فیلم از نظر داستانی با 10 فیلم دیگر ساخته شده از سری فیلم‌های «هالووین»، پیوستگی ندارد. فیلم اخیر «هالووین» پس از اکران، رکوردهای زیادی را در باکس آفیس شکست. این فیلم با بودجه‌ای حدود 15میلیون دلار ساخته شد و در گیشه 255.5میلیون دلار فروش کرد.
این فیلم چنان موفقیت‌آمیز بود که تصمیم به ساخت فیلمی دیگر در دنباله آن گرفته شد. این فیلم «هالووین می‌کشد» نام دارد که اخیرا اعلام شده که تاریخ اکران آن به‌دلیل شیوع کرونا یک سال به تعویق خواهد افتاد. هالووین می‌کشد قرار بود 15 اکتبر سال2020 اکران شود.
فیلم «هالووین به پایان می‌رسد» نیز آخرین فیلم از سه‌گانه فیلم‌های اخیر هالووین است که قرار است در 14 اکتبر 2022 اکران شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید