• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 26 تیر 1399
کد مطلب : 105062
+
-

با مردم

با مردم

  ورودی 30هزارتومانی برای عبور از آزادراه تهران - شمال
روزهای اول افتتاح قطعه یک بزرگراه تهران - چالوس 20هزار تومان برای تردد در این بزرگراه اخذ می‌شد که آن هم به ‌صورت الکترونیک بود. بعد اعلام کردند که عوارض تردد باید توسط دستگاه پرداخت شود. به‌ تازگی در انتهای بزرگراه چالوس - تهران یک صف 2 کیلومتری پشت 6گیتی موقتی که ساخته‌اند تشکیل می‌شود و متصدیان این گیت‌ها 30هزارتومان از هر خودرو می‌گیرند؛ درحالی‌که قیمت مصوب 20هزار تومان اعلام شده است. توقع این است که بنیاد مستضفعان که سرمایه‌گذار راه است در حق مردم اجحاف نکند.
فخیمی از تهران 

  کانون بوی بد شناسایی شد، اما مشکل حل نشد
حدود 4سال از نخستین‌ باری که استشمام بوی نامطبوعی در مسیر فرودگاه امام خمینی گزارش شد، می‌گذرد و با وجود شناسایی حدود ۲۸کانون آلودگی، این معضل هنوز برطرف و دلیل مشخصی برای علت این بو اعلام نشده است. اینکه مسئولان مدام از آمار کانون‌های آلودگی می‌گویند مطمئنا مشکلی را حل نمی‌کند؛ بلکه برنامه‌ریزی برای حل این معضل می‌تواند کانون‌های بوی بد را از بین ببرد. لطفا مسئولان دست از آمار و وعده وعید بردارند که از بوی بد خفه شدیم.
محمدی از رباط کریم

   راننده تاکسی بدون بیمه و مزایا
از رانندگان تاکسیرانی منطقه 5 خط تهران - کرج هستم که 4سال است در این خط مشغولم و تاکنون تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نبوده‌ام. مسئولان اقداماتی برای بیمه برخی افراد مانند من انجام داده‌اند، ولی تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است. تکلیف امثال من با هزینه‌های گزافی که دارم چیست؟
منوچهر محزون از تهران

پاسخ مسوولان
تعداد اتوبوس‌های میدان آرژانتین مناسب است

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع کمبود اتوبوس‌های میدان آرژانتین در ستون با مردم روز 11تیرماه پاسخ داده است: ضمن تشکر از شهروند گرامی به اطلاع می‌رساند، طی بررسی‌های به عمل آمده از طریق سیستم مدیریت هوشمند ناوگان، تعداد اتوبوس خط358 (پایانه بیهقی - ابتدای فردوسی) متناسب با میزان تقاضای سفر برنامه‌ریزی شده و سرویس رسانی به مسافران گرامی با کمترین انحراف صورت گرفته است. گفتنی است به عوامل خط مذکور درخصوص نظارت بیشتر بر اجرای دقیق برنامه زمانبندی و سرویس‌رسانی مطلوب‌تر توجه لازم داده شده است

این خبر را به اشتراک بگذارید