• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 26 تیر 1399
کد مطلب : 105038
+
-

نکته بازی

هدف بعدی؛ لیگ برتر انگلیس
مهدی پاشازاده فصل را با هدایت شهرداری ماهشهر در لیگ دسته دوم آغاز کرد و حتی اگر یادتان باشد در یک‌چهارم نهایی جام حذفی به پرسپولیس کالدرون باخت. بعد از وقفه ناشی از شیوع کرونا اما مهدی پاشا یک دسته بالاتر آمد و سرمربی سپیدرود در دسته اول شد. این تجربه برای او فقط 2بازی طول کشید تا این مربی در کمال شگفتی برای ادامه فصل سرمربی شاهین بوشهر در لیگ برتر شود. این یعنی پاشازاده در طول یک فصل از دسته 2 به دسته یک آمده و از آنجا هم راهی لیگ برتر شده است. همه جای دنیا تیم‌های مربیان دسته به دسته بالا می‌آیند، اما در ایران خود مربیان در جدول صعود می‌کنند. با این دست فرمانی که پاشا در پیش گرفته، احتمالا برای 2 هفته آخر لیگ برتر انگلستان خودش را به جزیره خواهد رساند.

معامله انضباطی؟
صدور همزمان 2حکم کمیته انضباطی مبنی بر تکرار بازی استقلال و پارس‌جنوبی جم و نیز محرومیت یک جلسه‌ای فرهاد مجیدی، طوری است که کمی تا قسمتی بوی معامله می‌دهد. یعنی انگار کمیته انضباطی می‌خواسته یک چیزی به استقلال بدهد و یک چیزی از این تیم بگیرد. در نتیجه شاید اگر داستان تکرار بازی پارس جم نبود، مجیدی را هم اصلا محروم نمی‌کردند. این البته فقط حدس ماست، اما برای این حدس یک دلیل هم داریم. توجه کنید که بین 2 اتفاق رخ داده، 11روز فاصله وجود داشته است. استقلال روز چهارم تیر با فولاد بازی کرده و فرهاد مجیدی مرتکب آن تخلفات شده است، اما داستان بازی لغو شده با پارس جم مربوط به 15تیر است. حالا چطور ممکن است حکم 2 اتفاق با فاصله زمانی 11روزه، دقیقا به‌طور همزمان صادر شود؟

آنجا خمیازه نکشی!
علیرضا بیرانوند تصورات فوق‌العاده‌ای از آینده‌اش در آنتورپ دارد و حتی به شوخی گفته بود برای سفر به بلژیک منتظر جت شخصی مالک باشگاه است. در عین حال اما ممکن است تصویر ذهنی او از جایگاهش در تیم جدید چندان دقیق از آب در نیاید. ظاهرا بیرانوند برای فیکس شدن در آنتورپ یک رقیب جدی دارد و نظرسنجی یک سایت از هواداران این تیم نشان داده 45درصد از آنها حدس می‌زنند بیرو نیمکت‌نشین شود. کاش اگر هم این اتفاق رخ داد، علیرضا زود خودش را نبازد، بایستد، مبارزه کند و حقش را بگیرد. برای بازگشت به ایران همیشه وقت هست. او اگر در این 4سال 4بار به رفتار رادوشوویچ فکر کرده باشد، خوب می‌فهمد باید تا هموار شدن مسیر با ناملایمات کنار آمد. به‌علاوه امیدواریم بیرانوند اگر آنجا نیمکت‌نشین شد، دیگر خمیازه نکشد. بد است واقعا!


 

این خبر را به اشتراک بگذارید