• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
چهار شنبه 25 تیر 1399
کد مطلب : 104984
+
-

بیرانوند: چه‌کسی گفته زبان بلد نیستم؟

برای تست‌های پزشکی استرس دارم

بیرانوند: چه‌کسی گفته زبان بلد نیستم؟

علیرضا بیرانوند پس از حرف‌و‌حدیث‌های فراوان بالاخره از ایران رفت و هر طور شده خودش را به بلژیک رساند تا تست‌های پزشکی باشگاه آنتورپ را پشت سر بگذارد و پس از آن در تمرینات تیم جدیدش شرکت کند. او در گفت‌و‌گو با همشهری درخصوص شکستن طلسم سفرش به بلژیک گفته است: «واقعا بعد از اینکه چندبار از فرودگاه مجبور شدم به خانه برگردم، حال و روز خوشی نداشتم و این موضوع حسابی من را عصبی کرده بود. تا زمانی که هواپیما در بلژیک فرود آمد، باورم نمی‌شد بالاخره توانسته‌ام به این کشور برسم. در مجموع خوشحالم که این اتفاق بالاخره افتاد.»
بیرانوند در ادامه اشاره‌ای به استقبال بلژیکی‌ها کرده و از استرسش برای حضور در تست‌های پزشکی سخن گفته است: «نمایندگان آنتورپ در همان ابتدا به فرودگاه آمدند و استقبال خوبی از من داشتند. تا الان همه‌چیز خوب پیش رفته و امیدوارم در تست‌های پزشکی هم مشکل خاصی پیش نیاید. راستش را بخواهید کمی برای حضور در تست‌های پزشکی استرس دارم اما در کل مشکلی نیست. من تمام تمرکزم را روی موفقیتم گذاشته‌ام و امیدوارم به نتیجه هم برسم. من به بلژیک آمده‌ام تا از لیگ این کشور به لیگ‌های معتبر اروپایی بروم و این تازه شروع کار من است. مطمئن باشید خیلی زود خودم را در اروپا نشان خواهم داد.»
دروازه‌بان تیم ملی در پایان اشاره‌ای هم به حرف‌و‌حدیث‌هایی که در مورد مشکل زبانش مطرح شده، داشته و گفته است: «چه‌کسی گفته من زبان بلد نیستم؟ قبول دارم باید زبانم را خوب کنم اما می‌توانم در زمین با بازیکنان ارتباط برقرار کنم و اینطور نیست که اصلا زبان بلد نباشم.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید