• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 25 تیر 1399
کد مطلب : 104937
+
-

با مردم

با مردم










ساکنان محدوده برج قربان، نگران تخریب بافت سنتی محله
مدتی است که ساکنان خانه­‌های اطراف برج قربان در همدان نگران تخریب بافت سنتی این منطقه و جایگزینی آن با سازه‌های جدید هستند. اهالی بیشتر نگران از بین رفتن تاریخی هستند که در دل دالان‌های خانه‌های واقع در اطراف برج قربان نهفته است؛ دالان‌هایی که بعضا ورودی 3 خانه بوده و با تیرهای چوبی مزین شده است. ظاهرا مجوز تخریب ساختمان‌های روبه‌روی برج قربان صادر شده و قرار است خانه‌های جدید جایگزین این خانه‌ها شود. از مسئولان تقاضا داریم به خواست مردم و میراث فرهنگی کشور بیشتر توجه کنند.
زهرا سرویان از همدان

 سامانه 2000اغلب پیام خطا می‌دهد
سامانه ٢٠٠٠ که از سامانه‌های پرکاربرد برای پرداخت آنلاین قبض و انتقال وجه و... است مدام باخطا روبه‌روست و بعد از شماره‌گیری هم معمولا فعال نمی‌شود! برخی اوقات نیز وجهی معلق می‌ماند و کار را مشکل می‌کند. این همه توصیه برای عدم‌خروج از منزل حداقل این سامانه‌ها را درست کنند.
امید از تهران 

خرابی پله­‌برقی حد فاصل مجیدیه جنوبی و شمالی
در بزرگراه رسالت پل عابر پیاده برقی حد فاصل مجیدیه شمالی و جنوبی همیشه خراب است. بارها با 137تماس گرفته‌­ایم، اما تاکنون اقدامی نشده و اگر هم پله­‌برقی درست شده باشد نهایت یک روز کار کند. درحالی‌که مسیر تردد بین این دو محله طولانی و رد شدن از اتوبان هم خطرناک است. این پل چرا نباید سالم باشد!
جانبازی از تهران 

 در روستای بدون اینترنت تازناب‌تافه، درس تعطیل است
روستای تازناب تافه در شهرستان نهاوند استان همدان که بیش از 60دانش‌آموز دارد، فاقد اینترنت است و طبیعتا در این مدت که آموزش‌های مدارس مجازی شده است دانش‌آموزان ما از درس خواندن محروم شده‌اند. از 5سال قبل وعده کرده‌اند که این روستا به اینترنت مجهز می‌شود اما تاکنون این وعده عملی نشده است. من مجبور شده‌ام فرزندانم را به خانه مادربزرگشان در شهر نهاوند ببرم تا بتوانند در کلاس‌های آنلاین شرکت کنند. لطفا به داد دانش‌آموزان و مردم این روستا برسید.
جمعی از پدر و مادران روستای تازناب تافه نهاوند

از روشن کردن آتش در پارک قیطریه جلوگیری کنند 
متأسفانه در روزهای اخیر بسیار دیده می‌شود که در پارک قیطریه خانواده‌ها برای پخت‌وپز و گرم کردن غذا آتش روشن می‌کنند. عاجزانه تقاضا داریم با این موارد برخورد جدی شود.
فرامرز عباسی از تهران 

 گرانی ذره‌ذره آبمان می‌کند
گرانی بی‌اندازه هر روز فشار عصبی روی ما و خانواده‌هایمان را بیشتر می‌کند و دیگر کاری به قیمت سکه و دلار نداریم بلکه قیمت مرغ و ماست و میوه را چک می‌کنیم و مدام از گوشه و کنار می‌زنیم تا بتوانیم حداقل‌ها را تامین کنیم. لطفا مسئولان فکر جدی بکنند قبل از اینکه دیر شود.
ابومحمد از اهواز

 کلاس‌های حضوری و اجباری دانشگاه آزاد همچنان ادامه دارد
خواهش می‌کنیم فکری به حال کلاس‌های حضوری و اجباری دانشگاه آزاد تهران به‌خصوص کلاس‌های آزمایشگاهی کنید. این کلاس‌ها به جز ریسک حضور برای دانشجویان، موضوع آمد و شد آنها از شهرهای دور و نزدیک جهت شرکت در کلاس را نیز دارد که بسیار نگران‌کننده است.
امیری از تهران

 سود160هزار تومانی برای فروش 30درصد سهام عدالت
چند روز پیش ۳۰درصد از سهام عدالتم را فروختم چون به پول آن نیاز داشتم و دستم خالی بود. روز گذشته سود فروش این سهام به مبلغ ۱۶۰ هزار تومان برایم واریز شد. این همه تبلیغ می‌کنند که این سهام 14میلیون می‌ارزد آن وقت سود فروش 30درصد آن باید اینقدر باشد؟
کاظمی از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید