• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 24 تیر 1399
کد مطلب : 104868
+
-

درگذشت بازیگر «از بام تا شام»

درگذشت بازیگر «از بام تا شام»

کلی پاترسون، بازیگر سینما و همسر جان تراولتا در سن 57سالگی به‌دلیل ابتلا به سرطان سینه در گذشت. جان تراولتا با انتشار تصویری از کلی پاترسون در اینستاگرام، نوشت: همسر زیبای من کلی در مبارزه 2 ساله خود با بیماری سرطان شکست خورد. او در این راه از حمایت همه دوستداران و طرفدارانش برخوردار بود. جان تراولتا در این پست اینستاگرامی همچنین از خدمه بیمارستانی که همسرش در آن بستری بود، تشکر کرد. تراولتا در ادامه از دوستان خانوادگی که در طول دوره این بیماری در کنار همسرش بودند، قدردانی کرد. او همچنین به این مسئله اشاره کرد که مدتی را در کنار فرزندانش که به تازگی مادرشان را از دست داده‌اند، سپری خواهد کرد و از این‌رو در این مدت خبری از او در رسانه‌ها انتشار نخواهد یافت و او در اینستاگرام نیز حضور فعالانه نخواهد داشت. تراولتا از این بابت از فالوورهایش در اینستاگرام و در مجموع طرفدارانش، عذرخواهی کرد. 
ماریا شریور، همسر سابق آرنولد شوارتزنگر نیز در واکنش به خبر درگذشت پاترسون گفت: من از شنیدن این خبر دچار شوک شدم. او یک بازیگر با استعداد و یک مادر و همسر دوست داشتنی بود.  جاش گاد، بازیگر آمریکایی نیز در حساب کاربری توییتر خود نوشت: او یک بازیگر و انسان خیلی خوبی بود. از این بابت که او در سن 57سالگی درگذشته بسیار متأسف شدم. با جان تراولتا و همه اعضای خانواده‌اش به‌دلیل این فقدان ناگوار ابراز همدردی می‌کنم.  زوج تراولتا – پرستون حدود 3 دهه قبل با هم ازدواج کرده بودند. 
کلی پرستون در فیلم‌های «آوردگاه زمین»(2000) و «سگ‌های پیر»(2009)، نیز به همراه همسرش جان تراولتا نقش آفرینی کرده بود. کلی پرستون در طول فعالیت خود در عرصه سینما، در 20 فیلم بازی کرده بود، از مهم‌ترین فیلم‌هایی که او در آن نقش آفرینی کرد می‌توان به فیلم«دوقلوها» (1988)، «ازبام تا شام» (1996)، «جری مک گوایر» و
« گربه کلاه به سر» (2003)، اشاره کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :