• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 24 تیر 1399
کد مطلب : 104866
+
-

با مردم

با مردم

   نبود قرص تیوتکسین جان بیماران و اطرافیان را به خطر می‌اندازد
قرص تیوتکسین 5میلی‌گرم که مورد استفاده بیماران اعصاب و روان به‌خصوص اسکیزوفرنی‌هاست برای این بیماران حیاتی است و نبود آن می‌تواند عوارضی بدتر از شیوع کرونا داشته باشد، چرا که درصورت مصرف نکردن آن بیماران تبدیل به اشخاصی خطرناک و آسیب‌رسان خواهند شد. اکنون یک سال است که این دارو در بازار موجود نیست و فرزندم که سال‌هاست با این دارو تحت کنترل است به قرص‌های مشابه آن واکنش مناسبی ندارد و من و خانواده‌های دیگر شبیه من در این خصوص بسیار دچار مشکل هستیم. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به تولید این قرص که پیش از این هم در داخل و توسط شرکت رازک تولید می‌شد، اهتمام داشته باشند.
توکلی از تهران 

   ماسک و دستکش در اختیار نیروهای خدماتی شهر قرار گیرد
در این روزهای کرونایی، نیروی‌های زحمتکش خدماتی و نظافتی بیش از سایر مشاغل در معرض خطر ابتلا به این ویروس هستند و توقع می‌رود روسای این افراد که اغلب پیمانکار هستند نسبت به تامین ماسک و دستکش برای این قشر اقدام کنند تا آسیب‌های متوجه آنها کاهش یابد.
راشدی از مشهد

   برنده قرعه‌کشی شدم اما جایزه‌ام را نمی‌دهند
٢٤خرداد، مرا جزو یکی از برندگان یک میلیون تومانی قرعه‌کشی رانی اعلام کردند، اما با وجود ارسال قوطی آبمیوه به علاوه مدارکی که لازم بود و نیز تأییدیه تحویل به پست، از دادن جایزه طفره می‌روند! تا کی همه‌‌چیز بازی و فریب؟
رضا از تهران 

   مشکل برق روستای اسطلخ حل نشد
با وجود بارها پیگیری و رسانه‌ای شدن مشکل برق روستای سیاه اسطلخ در شهرستان صومعه سرا، از حل مشکل خبری نیست.بارها به اداره برق بخش گوراب زمیخ و حتی برق شهرستان صومعه‌سرا مراجعه کرده‌ایم؛ ولی هیچ ترتیب اثری داده نمی‌شود. لطفا یک مسئول دلسوز به داد مردم روستا برسد.
رحمت رحیمی از صومعه سرا

   حسینیه ایلامی‌ها برای امور فرهنگی استفاده شود
حسینیه ایلامی‌ها به نام حسینیه بقیه‌الله واقع در خیابان پنج‌تن در تقاطع نیایش - سردار جنگل دارای ظرفیت‌های بسیاری است که از آن بهره‌برداری نمی‌شود. تابلویی دارد که از درون هم دیده نمی‌شود. درحالی‌که این حسینیه به‌دلیل وسعت و امکانات، ظرفیت مناسبی برای آموزش و امور فرهنگی و حقوقی برای زنان و نوجوانان دارد.
عباس توکلی از تهران

   آب سد سفید رود چه شد؟
مسئولان توضیح دهند که ‌آب سد سفید رود کجا رفته است که خوشه‌های برنج ما به جای تبدیل شدن به برنج، خشکیده و علف هرز شده‌اند؟ مگر نگفتند سد سرریز شده، پس چرا آب آن وارد کانال‌های انتقال آب نشده و شالیزارهای ما بی‌آب مانده‌اند؟
موسی‌پور از صومعه‌سرا

   با مرغ 16هزار تومانی چگونه زندگی کنم
مدت‌هاست از خرید گوشت قرمز و ماهی بازمانده‌ایم، به تازگی هم مرغ به کیلویی 16هزار تومان رسیده که تهیه آن برای من که یک کارگرساده با 5سر عائله‌ام بسیار سخت است. از طرفی پول آب ، برق و گاز چند برابر شده؛ درحالی‌که حقوق امثال من به سختی با اضافه‌کاری و غیره به 2.5میلیون تومان می‌رسد. واقعا تا کی شرمنده زن و بچه‌هایمان باشیم؟
حسینی از خرم‌آباد 

پاسخ مسوولان
روشنایی آزادراه‌ها جز در نقاط خطرساز الزامی نیست
روابط عمومی سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع اتوبان تهران-ساوه نور و آسفالت مناسب ندارد. در ستون با مردم روز 7تیرماه پاسخ داده است: «مطابق آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود، روشنایی آزادراه الزامی نبوده و فقط در مناطق مه‌گیر و دارای نرخ تصادف بالا در شب توصیه شده است. درخصوص روشنایی آزادراه مذکور به استحضار می‌رساند این آزادراه در حوزه استحفاظی استان تهران دارای روشنایی بوده و در حوزه استان مرکزی نیز در مقاطع نظیر نقاط مه‌گیر یا پرتصادف دارای روشنایی است و در 3 مقطع 8 کیلومتری دیگر نیز روشنایی در دست اقدام توسط اراک است که هم‌اکنون 8 کیلومتر انجام شده و مابقی نیز در برنامه‌های سال‌جاری است که درصورت تامین اعتبار اجرایی خواهد شد. درخصوص وضعیت روسازی آزادراه یاد شده نیز اجرای روکش آزادراه در مقاطع رباط کریم-تهران از سال گذشته توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در دست اقدام بوده و در حوزه استحفاظی استان مرکزی نیز در قالب لکه‌گیری جزو برنامه‌های پیش‌بینی شده است که درصورت تامین اعتبار عملیاتی خواهد شد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید