• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 23 تیر 1399
کد مطلب : 104729
+
-

وداع زشت

بیرانوند درون و بیرون از زمین خداحافظی خوبی با پرسپولیسی‌ها نداشت

ویزای کار علیرضا بیرانوند رسیده و احتمالا او روز سه‌شنبه برای شرکت در تست‌های پزشکی باشگاه انتورپ راهی بلژیک خواهد شد. این در حالی است که باشگاه جدید بیرو به درخواست پرسپولیس برای ادامه حضور این دروازه‌بان در ایران تا پایان فصل جواب روشنی نداده و احتمال دارد دیگر ملاقاتی بین سرخ‌ها و علیرضا اتفاق نیفتد. بر همین اساس مسئولان باشگاه پرسپولیس درصدد بودند در تمرین روز پنجشنبه با برپایی مراسمی، از دروازه‌بان سال‌های اخیرشان تمجید و به نوعی با او وداع کنند. خبر برگزاری این مراسم از 24ساعت قبل در رسانه‌ها هم منتشر شد. به‌دنبال آن پرسپولیسی‌ها کیک و دسته‌گل و پیراهن مخصوص درنظر گرفتند و به تمرین بردند، اما در کمال شگفتی خبری از بیرو نشد. سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در توصیف این غیبت عجیب از عبارت «بیرانوند موفق به حضور در تمرین نشد» استفاده کرد؛ درحالی‌که شاید عبارت درست‌تر می‌توانست این باشد: «بیرانوند علاقه‌ای به حضور در تمرین نداشت»!
در هر صورت همه می‌دانند علیرضا با مدیران باشگاه پرسپولیس اختلاف نظر دارد. ریشه این اختلاف هم گویا متمم یک‌ونیم میلیاردی اضافه بر سازمانی است که به ابتکار محمدحسن انصاری‌فرد در قرارداد بیرانوند گنجانده شده، اما حالا باشگاه زیر بار قبول آن نمی‌رود. بر همین اساس علیرضا یک مصاحبه تند هم علیه مدیران پرسپولیس انجام داد و بابتش به کمیته انضباطی باشگاه احضار شد؛ دعوتی که بیرو از قبولش سر باز زد. البته اگر تاریخ خروج بیرانوند همان روز سه‌شنبه باشد، این احتمال وجود دارد که بعد از بازگشت کاروان پرسپولیس از تبریز، او برای خداحافظی سر تمرین تیمش حاضر شود، اما در غیر این صورت همکاری چهار ساله بیرو با قرمزها به بدترین شکل ممکن خاتمه خواهد یافت.
بیرانوند اما داخل زمین هم خداحافظی خاطره‌انگیزی با پرسپولیس نداشت. او برای آخرین بار در ورزشگاه آزادی و در دیدار با پیکان از دروازه سرخپوشان حراست کرد، اما نمایش متزلزلی داشت و مخصوصا به‌خاطر پنالتی بدی که در دقایق پایانی داد، هدف انتقادات زیادی قرار گرفت. در ورزشگاه خالی حتی کسی نبود که برای او کف بزند و به وداع گلر ملی‌پوش کمی رنگ و لعاب ببخشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید