• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 19 تیر 1399
کد مطلب : 104468
+
-

جنایت پس از نخستین دوستی مجازی

اولین دوست مجازی جوان 30ساله زنی جوان بود که از مدت‌ها قبل با شوهرش اختلاف داشت. این زن پس از آشنایی با جوان 30ساله نقشه قتل شوهرش را کشید و با کمک مرد جوان آن را عملی کرد.
به گزارش همشهری، حدود ساعت 3بامداد 16تیرماه، ساکنان خیابان شاهنامه18 مشهد صدای فریادهای زن جوانی را شنیدند که می‌گفت شوهرش به قتل رسیده است. آنها خودشان را به خانه ویلایی همسایه رساندند و با دیدن جسد بی‌جان و غرق خون مرد 36ساله، پلیس را خبر کردند. دقایقی بعد، قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد به همراه تیمی از کارآگاهان جنایی راهی محل حادثه شدند. 
 ظاهرا افراد مشکوکی بعد از ورود شبانه به این خانه، مرد 36ساله را درحالی‌که همراه همسر و دختر 3ساله‌اش در خواب بود، به قتل رسانده بودند. همسر مقتول مدعی بود که در آخرین لحظات، قاتلان را هنگام فرار دیده است. این زن گفت: در خواب بودم که با شنیدن صدایی بیدار شدم. در تاریکی 2نفر را دیدم که به سمت در خروجی دویدند و فرار کردند. وحشت کرده بودم و همان لحظه صدای ناله همسرم را شنیدم. لامپ را که روشن کردم، او غرق در خون بود. با اظهارات این زن، تحقیقات پلیس در محل حادثه آغاز شد و آنها با بررسی دوربین‌های مداربسته‌ای که در آن حوالی بود، متوجه 2مرد شدند که لحظاتی پس از جنایت از خانه ویلایی خارج شده و گریخته بودند. این یعنی ادعای همسر مقتول درباره نقش 2مرد در جنایت درست بوده اما مأموران همچنان به این زن مشکوک بودند. چرا که در پرس‌وجو از بستگان مقتول متوجه شدند که زن جوان و شوهرش از مدت‌ها قبل باهم اختلاف داشتند و این احتمال وجود داشت که نقشه جنایت را همسر مقتول کشیده باشد.

دوستی مجازی 
ماموران با دستور قاضی احمدی‌نژاد، ارتباطات زن جوان را زیرنظر گرفتند و متوجه تماس‌های مشکوک او با جوانی حدودا 30ساله شدند. در این شرایط قاضی جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد. زن جوان در بازجویی‌ها گفت: من و شوهرم اختلاف داشتیم و از زندگی با او خسته شده بودم. مدتی قبل در یکی از شبکه‌های اجتماعی با مرد جوانی به نام نادر آشنا شدم و برایش درددل کردم. او با شنیدن حرف‌هایم گفت که بالاخره یک روز شوهرم را به قتل می‌رساند. پس از آن دیگر در جریان کارهایش نبودم و خبر نداشتم که واقعا چنین نقشه‌ای کشیده و بی‌آنکه من در جریان باشم، با یکی از دوستانش شبانه وارد خانه ما شده و شوهرم را که در خواب بود، به قتل رسانده است.

ادعای متفاوت 
با اعترافات زن جوان، مأموران موفق شدند مخفیگاه نادر را شناسایی کنند و با دستگیری وی، همدستش در ارتکاب جنایت نیز بازداشت شد. مرد جوان وقتی مقابل قاضی جنایی مشهد قرار گرفت با اعتراف به جنایت گفت: نقشه این قتل را همسر مقتول کشیده بود.
او ادامه داد: من متاهلم و 3فرزند دارم. مدتی قبل در اینترنت در حال جست‌وجو در پیج‌های مختلف بودم که به پیج زنی جوان برخوردم. نمی‌دانم چرا اما برایش پیام فرستادم و او هم جوابم را داد. ارتباط ما از طریق همین پیام‌ها ادامه داشت و او نخستین کسی بود که من با وی دوست شده بودم. رفته رفته حتی قرار ملاقات هم گذاشتیم و پس از آن بود که از زندگی‌اش گفت و اینکه با شوهرش اختلاف دارد. او از من خواست کاری کنم که از این زندگی خلاص شود و گفت که نقشه قتل او را کشیده است. آنقدر گفت که من خام حرف‌هایش شدم و قبول کردم که این کار را انجام دهم. شب حادثه، طبق نقشه‌ای که کشیده بودیم، او در خانه را باز گذاشت و من که از قبل با یکی از دوستانم هماهنگ کرده بودم، همراه وی وارد خانه ویلایی شدیم. مقتول در خواب بود و ابتدا همدستم با آجر ضربه‌ای به‌صورتش زد و بعد من با چاقو او را به قتل رساندم. اعترافات این مرد جوان را همدستش نیز تأیید کرد و به این ترتیب قاضی احمدی‌نژاد برای هر 3متهم قرار قانونی صادر کرد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید