• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 19 تیر 1399
کد مطلب : 104459
+
-

با مردم

با مردم

   خرابی مداوم اتوبوس‌های بی‌آرتی در خط4
مدتی است اتوبوس‌های فعال در خط 4بی‌آر‌تی تهران که از ترمینال جنوب آغاز و به پایانه شهید افشار در پارک‌وی ختم می‌شود، خراب می‌شوند و مسافران در این شرایط کرونایی سرگردان وسط بزرگراه می‌مانند. آخرین مورد آن خرابی اتوبوس در ساعت 12و35دقیقه روز سه‌شنبه در ایستگاه کوی نصر بود که سرگردانی مسافران تا ساعت 12.50دقیقه زیر تیغ آفتاب تابستان ادامه داشت. نه اتوبوسی در کار بود و نه حتی خودروهای گذری و تاکسی‌ها مسافری سوار می‌کردند. این وضع تا کی قرار است ادامه داشته باشد؟
 رضایی از میدان جمهوری

   آشفتگی سامانه پیامکی بانک‌ها
در شرایطی که هرآن برای جابه‌جایی پول یا خرید شارژ و خریدهای دیگر به رمز پویا نیاز داریم و نیز به‌دلیل رعایت موارد مربوط به کرونا از مراجعه حضوری به دستگاه‌های ‌ای‌تی‌ام یا بانک‌ها خودداری می‌کنیم چرا سامانه پیامکی بانک‌ها باید آشفته و بی‌نظم باشد؟ بسیاری از بانک‌ها بدون اطلاع قبلی واریز یا برداشت وجه را دیگر به مشتریان پیامک نمی‌دهند و اطلاع‌رسانی پیامکی بانک‌ها در مورد رمز پویا هم مدام با اختلال مواجه است.
ریاضی از تهران 

    زندگی وسط میدان تره‌بار مرکزی
خیابان فریدون احمدی در میدان فلاح واقع در منطقه 17شهرداری تهران تبدیل به خیابان بساط‌گستران میوه و چرخی‌ها شده و اگر کسی منطقه را نشناسد فکر می‌کند این خیابان میدان میوه وتره‌بار مرکزی است که تعدادی خانه هم اطراف آن قرار دارد. به خدا که آرامش و آسایش و سلامت مردم این خیابان به خطر افتاده است. بارها به 137گزارش داده‌ایم و تنها پاسخ ما کدی است که ارائه می‌دهند برای پیگیری گزارش. خواهش می‌کنم شهرداری به داد مردم این منطقه برسد و آرامش را به ما بازگرداند.
فریدی از میدان فلاح تهران

   ‌یک بسته ماسک 50تایی 120هزار تومان
درحالی‌که قیمت اعلامی از سوی مسئولان برای هر عدد ماسک سه‌لایه معمولی زیر 2هزار تومان است چرا یک بسته ماسک 50تایی را 120هزار تومان می‌فروشند و تا کی قرار است ناتوانی در کنترل قیمت‌ها ادامه یابد.
 اینانلو از قزوین

   مزایای بازنشستگی ماه‌های 31روزه 30روزه پرداخت می‌شود
یک بام ودو هوای سازمان تأمین اجتماعی کی پایان می‌یابد. این سازمان در زمان دریافت حق بیمه محاسباتش را به‌طور روزانه انجام می‌دهد و حتی از ساعتش هم گذشت نمی‌کند، اما در زمان پرداخت مزایای بازنشستگی، ‌ماه‌های 31روزه را 30روز پرداخت می‌کند! این سازمان به‌طور متوسط سالی 5روز به غیراز سال کبیسه حقوق بازنشسته‌ها را به نفع خود مصادره می‌کند و اصلا هم توجه ندارد که ما بازنشستگان همان جوانان دیروز هستیم که هر‌ماه بخشی از درآمد خود را به این سازمان به امانت سپرده‌ایم. از مسئولان تقاضا دارم به این مورد رسیدگی و آن را برطرف کنند.
 رضا علیدوست‌نیا از شفت گیلان

این خبر را به اشتراک بگذارید