• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 19 تیر 1399
کد مطلب : 104423
+
-

«وحید رجبلو» به فهرست 10 جوان برجسته‌ی جهان در سال 2020 راه یافت

یکی از مدیران جوان برتر جهان

یکی از مدیران جوان برتر جهان

به گزارش سازمان غیرانتفاعی اتاق بین‌المللی جوانان (JCI)، «وحید رجبلو»، مدیرعامل استارت‌آپ «توانتیتو» در بین فهرست 10 جوان برجسته‌ی جهان (TOYP) در سال 2020 قرار گرفت. «ملین‌سینتیا روسو» از آفریقای جنوبی، دکتر «جاجینی وارگسه» از انگلیس، «آرون هانون» از ایرلند، «عبودو ولید آرگو» از بنین، «وسیم الذوادی» از تونس، «میهای تاودر پاستی» از رومانی، «جرج مراش» از سوریه، «جوآنا باهامون گومز» از کلمبیا و «آکاش چوراسیا» از هند، دیگر برگزیدگان جایزه‌ی امسال بوده‌اند.
این سازمان هرسال از میان 140 کشور دنیا، ۱۰ جوان برتر جهان را انتخاب می‌کند. این مدیران جوان از بین کسانی انتخاب می‌شوند که در زمینه‌ی رشد فردی، کسب و کار، کارآفرینی و مشارکت‌های جهانی، موفق ظاهر شده‌اند.
در انتخاب برگزیدگان این فهرست، علاوه بر گروه داوران نهایی، رأی مردمی و اعضای اتاق بین‌المللی جوانان نیز مؤثر است و امسال  77هزار و 206 نفر از سراسر جهان در رأی‌گیری این سازمان شرکت کردند.
ناگفته نماند که  جایزه‌ی این 10 جوان برجسته‌ی جهان، قرار است در ماه نوامبر 2020 در کنگره‌ی جهانی  اتاق بین‌المللی جوانان اهدا شود.
* * *
در کودکی مشخص شد وحید رجبلو دچار آتروفی عضلانی نخاعی است. این معلولیت پایان راه او نبود و برایش انگیزه‌ای شد که به فکر کمک به افراد توان‌یاب باشد. او در استارت‌آپ «توانیتو» تلاش می‌کند با ارائه‌ی راه‌کارهای کاربردی، زندگی برای افراد معلول، راحت‌تر باشد.
توانیتو روی سه حوزه‌ی کلیدی سلامت و خدمات درمانی، خدمات آموزشی و سرویس های ضروری روزانه تمرکز دارد و  در حال حاضر ۱۴هزار نفر در ایران از آن استفاده می‌کنند. اگر دوست دارید بیش‌تر با فعالیت توانیتو آشنا شوید می‌توانید به نشانی tavanito.com سری بزنید و اگر هم دوست دارید بیش‌تر با فعالیت‌های اجتماعی وحید رجبلو آشنا شوید می‌توانید صفحه‌ی اینستاگرام او را به نشانی
vahid.rajabloo@ دنبال کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید