• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 18 تیر 1399
کد مطلب : 104407
+
-

دلخوری مجیدی از پیشکسوتان

2 مصاحبه مشابه از سرمربی استقلال در فاصله یک سال

استقلال این اواخر نتایج خوبی نگرفته و مشکلات جانبی زیادی هم داشته است. ظاهرا در این شرایط فرهاد مجیدی از پیشکسوتان باشگاه انتظار حمایت دارد، اما خیلی اتفاق دلگرم‌کننده‌ای برای او رخ نمی‌دهد. در حقیقت بعد از 2 ناکامی پیاپی برابر فولاد و سایپا، شرایط برعکس هم شد و خیلی از قدیمی‌های استقلال به انتقاد از سرمربی این تیم پرداختند. مجیدی که گویا اصلا از این شرایط راضی نیست، در بخشی از مصاحبه اخیرش با رسانه باشگاه به نوعی دلخوری‌اش را نشان می‌دهد؛ هرچند این قسمت از مصاحبه کمتر مورد توجه قرار گرفته است. مجیدی با اشاره به مشکلاتی که در نیم‌فصل دوم برای استقلال به‌وجود آمده، می‌گوید: «متأسفانه وقتی تیم می‌بازد از هر طرف انتقاد  و پشت سرهم مصاحبه می‌کنند اما این جور مواقع ساکت هستند.»
این اما نخستین باری نیست که فرهاد زاویه‌اش با برخی پیشکسوتان استقلال را علنی می‌کند. او که اواخر فصل گذشته سرمربی موقت تیم بود، قبل از حضور استراماچونی اصلا بدش نمی‌آمد این عنوان را قطعی کند. همان روزها (خرداد98) در مصاحبه‌ای بلندبالا به منتقدانش تاخت و گفت: «عده معدودی از پیشکسوتان در حال سوءاستفاده از جایگاه خود هستند. اسم رمز عملیات‌شان این است که فرهاد مجیدی نسوزد، اما هدف‌شان جز سوختن من چیز دیگری نیست. شما که اینقدر نگران سوختن من هستید، با همه ناکامی‌هایی که به‌عنوان مربی و مشاور در کارنامه خود دارید، پس چرا هیچ وقت نمی‌سوزید؟ چرا هنوز هستید؟ چرا بازنشسته نمی‌شوید؟ فرهاد مجیدی با نشستن روی نیمکت استقلال نمی‌سوزد. این شما هستید که می‌خواهید با مشورت‌ها و رفتارهای پشت پرده‌تان گزینه‌ای به نام فرهاد مجیدی را بسوزانید. چرا بعضی از این آقایان زمانی که گل سالم استقلال مقابل صنعت‌نفت آبادان مردود اعلام شد و حق استقلال را خوردند، اعتراض نکردند؟»
می‌بینید که این دو مصاحبه شباهت‌های زیادی به هم دارد. مجیدی مایل است استقلالی‌های قدیمی از منافع تیم او دفاع کنند، اما چون این اتفاق کمتر از حد انتظار رخ می‌دهد، خشمگین می‌شود. مسلما اما این قبیل واکنش‌های تند، رابطه او با پیشکسوتان استقلال را بهتر نخواهد کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید