• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 18 تیر 1399
کد مطلب : 104404
+
-

جهان

 معاوضه‌ای که برای خیلی‌ها نان کرد
یک معاوضه تقریبا پایاپای بین یوونتوس و بارسلونا صورت گرفته و قرار شده پیانیچ به علاوه یک بازیکن آکادمی یووه به جای آرتور ملو به بارسا بروند و پولی هم جابه‌جا نشده اما 2 باشگاه دیگر از محل این معاوضه سود برده‌اند. باشگاه رم از انتقال پیانیچ به بارسلونا، بابت بند حق رشد این بازیکن مبلغ 600هزار یورو به دست‌آورد و فقط همین نیست. یوونتوس در مجموع 3میلیون یورو از مبلغ انتقال این هافبک بوسنیایی  (از 60میلیون یورو) باید به باشگاه‌های پیشین این بازیکن بدهد که عبارتند از رم (600هزار یورو)، المپیک لیون(450هزار یورو)، متس(1.05میلیون یورو) و شیفلانگ لوکزامبورگ(900هزار یورو). باشگاه فلامنگوی برزیل هم 3.5میلیون یورو از بارسلونا برای فروش آرتور ملو سود دریافت کرد.

  انگلیسی‌ها دنبال تعطیلی نیستند
در انگلیس دیگر هیچ باشگاهی خواهان تعطیلی یا لغو لیگ نیست. برای همین کسی اصراری ندارد بازیکنان خود را مبتلا به کرونا جلوه دهد. آخرین دور تست‌گیری کرونا در لیگ برتر انگلیس بدون یک مورد مثبت به پایان رسید. این تست‌گیری از 1973بازیکن بین 9تا 15تیر صورت گرفت که دوازدهمین دور آزمایش‌ها بود. این عدد شامل همه اعضای باشگاه‌ها می‌شود. تا‌کنون 16هزار و 280 تست از بازیکنان و اعضای تیم‌ها گرفته شده که تنها 19مورد مثبت کشف شده است.

  کرونا انتخاب شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ را به تعویق انداخت
اگر کرونا نبود الان متوجه می‌شدیم کدام شهرهای کشورهای کانادا، مکزیک و آمریکا که به‌عنوان میزبانان مشترک جام جهانی2026 معرفی شده‌اند، شانس برگزاری این مسابقات را به‌دست آورده‌اند. انتخاب شهرهای میزبان به بهار سال آینده موکول شد.

  بهانه جدید برای دور زدن فوتبال
یک بهانه جدید برای پیچاندن بازی‌های لیگ پیدا کردیم. اگر کرونا و مصدومیت مصلحتی جواب نداد، برنامه‌ریزی کنید برای فرزندآوری. کارلوس ولا، مهاجم مکزیکی تیم لس‌آنجلس اف‌سی در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) به بهانه اینکه همسرش باردار است و باید در کنارش باشد، اعلام کرد حاضر نیست در ادامه مسابقات که پس از تعطیلی کرونایی به‌زودی با شرکت 26تیم در اورلندو از سر گرفته می‌شود حاضر شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید