• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 17 تیر 1399
کد مطلب : 104280
+
-

کوتاه از حادثه

قتل مرد جوان در خواب
به‌دنبال قتل مردی 36ساله‌ در خانه ویلایی‌اش در مشهد تحقیقات پلیس و قاضی جنایی برای کشف راز این جنایت آغاز شده است.
به‌گزارش همشهری، حدود ساعت 3بامداد دیروز ساکنان خیابان شاهنامه 18مشهد با شنیدن فریادهای زن جوانی که می‌گفت شوهرش در خانه به قتل رسیده است، در جریان حادثه‌‌ای هولناک قرار گرفتند و ماجرا را به پلیس خبر دادند. دقایقی بعد، قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد به همراه تیمی از کارآگاهان جنایی راهی محل حادثه شدند. قتل در خانه‌ای ویلایی رخ داده بود و ظاهرا افراد مشکوکی بعد از ورود شبانه به این خانه، مرد 36ساله‌ای را در خواب   به قتل رسانده بودند. بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که مرد جوان بر اثر اصابت ضربات چاقو به سر و صورتش جان باخته است و همسر او در آخرین لحظات، قاتلان را هنگام فرار دیده بود. این زن در تحقیقات گفت: در خواب بودم که با شنیدن صدایی بیدار شدم. در تاریکی‌دونفر را دیدم که به سمت در خروجی دویدند و فرار کردند. وحشت کرده بودم و همان لحظه صدای ناله همسرم را شنیدم. لامپ را که روشن کردم، او غرق در خون بود و آنجا بود که فهمیدم مردان غریبه با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و گریخته‌اند. با اظهارات این زن، تحقیقات پلیس در محل حادثه آغاز شد و آنها با بررسی دوربین‌های مداربسته‌ای که در آن حوالی بود، متوجه 2مرد شدند که لحظاتی پس از جنایت از محل حادثه خارج شده و گریخته بودند. با این سرنخ، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان جنایت ادامه دارد.


سارق معتاد 10باغ و خانه را آتش زد

جوان سارق بعد از آنکه برای سرقت وارد باغ‌ها و ویلاها در تنکابن می‌شد، هنگام فرار آنجا را به آتش‌ می‌کشید. به‌گزارش همشهری، به‌دنبال وقوع چند آتش‌سوزی عمدی در باغ‌ها و ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان تنکابن، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این آتش‌سوزی‌ها آغاز شد.  مأموران با حضور در محل‌های آتش‌سوزی متوجه شدند که پیش از شعله‌ورشدن همه این باغ‌‌ها و ویلاها، اموال باارزشی از آنجا سرقت شده است. در ادامه و با بررسی‌‌ دوربین‌های مداربسته و پیگیری سرنخ‌های به‌جا مانده، معلوم شد عامل همه آتش‌سوزی‌ها مردی جوان است که در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. او  به سرقت و آتش‌ زدن باغ‌ها و ویلاهای خالی از سکنه اعتراف کرد و گفت: بعد از سرقت از ویلاها و باغ‌ها با بنزین یا هر چیز دیگری که به‌دست می‌آوردم آنجا را آتش می‌زدم. مرد جوان درباره انگیزه‌اش از آتش زدن ویلاها و باغ‌ها گفت: می‌خواستم با این کار خودی نشان دهم و اسمم در بین خلافکارها بپیچد.
به گفته سرهنگ محمدصادق شاه‌نظری، فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، متهم به آتش زدن 10ویلای مسکونی و باغ اعتراف کرد و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


بدهی میلیونی به جنایت ختم شد
بدهی 2میلیون و 500 هزارتومانی در پایتخت جنایت آفرید. به‌گزارش همشهری، بامداد دیروز به قاضی ساسان غلامی، کشیک جنایی پایتخت خبر رسید پسری جوان در درگیری به قتل رسیده است. بررسی‌ها حکایت از این داشت که درگیری حوالی میدان شهدا رخ داده و عامل جنایت نیز جوانی 25ساله است که پس از قتل فراری شده است. ماموران متوجه شدند که حادثه بر سر بدهی 2میلیون و 500هزار تومانی مقتول رخ داده و روز حادثه  متهم به قتل برای دریافت این مبلغ با وی در مغازه‌اش حوالی شهدا قرار گذاشته بود اما گفت‌وگوی آنها به درگیری ختم و مقتول با ضربه چاقوی دوستش  کشته شد. متهم به قتل پس از این حادثه فراری  و تحقیقات برای دستگیری او آغاز شده‌ است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید