• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 17 تیر 1399
کد مطلب : 104276
+
-

با مردم

با مردم

   سند خانه‌های شهرک ابریشم و دردسرهای بی‌پایان
شهرک ابریشم کرج دارای چندهزار واحد است که صدها نفر از خریداران آن که به‌صورت وکالتی اقدام به خرید ملک کرده‌اند با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند. به‌عنوان نمونه وقتی مشکلی برای ملک پیش بیاید شما باید آن ‌را برطرف کنید درحالی‌که سند به‌نام کسی دیگر است و حتی اگر شکایتی شود شما محکومید درحالی‌که سند به‌نام شما نیست. درمورد خود من شعبه سوم شورای حل اختلاف در کرج من را محکوم و حقوق من را ظرف 24ساعت توقیف کرده درحالی‌که کسی که سند ملک به‌نام اوست اصلا در ایران نیست که بخواهد حضور یابد و مشکل را حل کند. متأسفانه اگر ملک 10بار هم خرید و فروش شود در این شهرک صاحب سند آن کسی است که نخستین بار ملک را خریده است. لطفا برای این موضوع تدبیری اندیشیده شود.
عباس توکلی از کرج 

   جلوی انجام مراسم عزا و عروسی‌های رشت را بگیرند
متأسفانه با وجود هشدارها و افزایش تعداد بیماران کرونا، شاهد برپایی برخی مراسم پرازدحام مانند عزا و عروسی آن هم بدون کوچک‌ترین رعایت جهت پیشگیری از بیماری در تالارها و باغ‌های گیلان هستیم! از مسئولان خواهش می‌کنیم در این موارد جدیت بیشتری به‌خرج‌دهند.
اعتمادی از رشت

   منتظر ماسک رایگان بودیم، نه دو برابر شدن قیمتش
از یک‌طرف تأکید به اجباری بودن استفاده از ماسک در مجامع عمومی و مکان‌های سربسته و ضرورت استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده، از‌طرفی بی‌بهره‌ماندن مردم از ماسک ارزان و انبوه! واقعا هیچ راهی نیست که دولت به داد مردم برسد؟ درحالی‌که مدام در خبرها اعلام می‌کنند فلان میزان ماسک به فلان کشور صادر شد. آیا پس از اشباع بازار هم باید ماسک را گران و حتی به 2برابر قیمت چند روز قبل بخریم آن هم درست پس از اجباری شدن آن؟
پاکدل از تهران 

   ارائه فیش حقوق بازنشستگان با دریافت وجه 
به تازگی بازنشستگان وقتی برای دریافت فیش حقوقی خود مراجعه می‌کنند باید 5هزار تومان بپردازند تا یک برگه باریک که یک سوم کاغذ A4 است بگیرند. درحالی‌که همین رقم‌ ماه قبل 2هزار تومن و سال گذشته رایگان بود. چه بر سر ما می‌آورید؟
سبزه‌پرور از شهریار

   دیوار ساختمان جهان‌آرا در منطقه6 ؛ در حال ریزش
دیوار ساختمان نوساز بین 34 و 36 جهان‌آرا در آستانه ریزش است و وضعیت خطرناکی دارد. بارها با مسئولان مکاتبه کرده‌ایم و حتی به رئیس شورای شهر و بازرسی هم اطلاع داده‌ایم. آتش‌نشانی 2بار از محل بازدید کرده و خطرات را به مسئولان اعلام کرده است، اما بعد از 2سال هیچ اقدامی نشده و دیوار هم همچنان لغزان و در حال ریزش است. تا این لحظه روی کسی نریخته ولی هر آن امکان بروز فاجعه از ناحیه این دیوار وجود‌دارد.
شهروند ساکن منطقه
 

این خبر را به اشتراک بگذارید