• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 17 تیر 1399
کد مطلب : 104246
+
-

صدای استان‌ها

   آتش‌نشانی اهر تجهیزات ندارد
متأسفانه امکانات، تجهیزات و ماشین‌های فعلی آتش‌نشانی اهر کهنه و قدیمی شده و اگر اتفاقی در یکی از آپارتمان‌های بلندمرتبه رخ دهد، هیچ امکاناتی برای مقابله با این حوادث از جمله نردبان‌های برقی بلند وجود ندارد. امیدواریم نماینده مردم اهر پیگیر این موضوع باشند.
شهرام افضلی از آذربایجان شرقی

  مشکل آنتن‌دهی در شهرک ساحلی اردبیل
تلفن‌های همراه به هیچ عنوان در شهرک ساحلی اردبیل به ویژه در خیابان قلهک آنتن‌دهی ندارد و اهالی به شدت از این موضوع گله‌مند هستند و چند بار به اداره مخابرات هم مراجعه کرده‌‌اند اما ترتیب اثری داده نشده است.
فریبا ستاری از اردبیل

  کمبود حمل‌ونقل عمومی در فلاورجان
با توجه به هزینه بالای حمل‌ونقل خصوصی، بیشتر اهالی فلاورجان تمایل به استفاده از حمل و نقل عمومی دارند اما هیچ خط اتوبوسی از مرکز شهرستان به شهر فلاورجان وجود ندارد. از مسئولان شهری تقاضا داریم برای این مورد فکری بکنند.
اردشیر علویجه از اصفهان

  مشکلات شهر هفت‌چشمه
برای چندمین بار است که آتش‌سوزی و یا هر حادثه دیگری در شهر هفت چشمه رخ می‌دهد و با وجود تماس‌های مکرر اهالی با سازمان‌های مربوطه، کسی پاسخگو نبوده و عنوان می‌شود که هفت چشمه جزو حیطه کاری ما و جز شهرستان ایلام نیست. اخیراً هم یک نفر به خاطر سهل‌انگاری و عدم حضور نیروهای امدادی جان خود را از دست داده است. لطفاً دادستان ایلام به این موضوع ورود کند.
احمدرضا فکری از ایلام

  کارگران «عسلویه» و «کنگان» در معرض کرونا
شرکت‌های پروژه‌ای و رسمی مستقر در عسلویه و کنگان در استان بوشهر با بیش از هزاران نفر شاغل اقماری و ثابت در معرض خطر بالای ابتلا به کرونا به شمار می‌روند اما به لحاظ جهت‌گیری‌های سیاسی و اقتصادی کمتر به این موضوع پرداخته شده است! پیشنهاد می‌شود به طور موقت تا بهبود اوضاع، کار را یا با حداقل نیروها پیش ببرند یا در وضعیت مرخصی‌ها تجدید نظر شود.
ابوالفضل سجادی از بوشهر

  اختلاف کشاورزان در بن و سامان
شهرستان های بن و سامان مدتی است که تفکیک شده‌اند و با وجود گذشت زمان زیاد، هنوز مرزبندی مشخصی وجود ندارد و این موجب اختلاف میان کشاورزان این دو شهرستان شده است.
اکبر مرادی از چهارمحال و بختیاری

  جولان سارقان در خوزستان
در این بحبوحه بیماری کرونا که روح و روان مردم را بهم ریخته و سطح استرس را در جامعه بالا برده، سارقان و زورگیران هم فعالیت خود را توسعه داده‌اند و با استفاده از سلاح سرد و گرم جان و مال مردم را مورد هجمه قرار می دهند. این روزها در اهواز مرکز استان خوزستان حوادث ناگواری برای شهروندان رخ می‌دهد که توجیه‌پذیر نیست، حتی منازل و خانواده پرسنل انتظامی مورد هجوم سارقان قرار می‌گیرد و این نشان از ضعف قانون در برخورد با مجرمان دارد.
حمزه نادری از خوزستان

این خبر را به اشتراک بگذارید