• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 17 تیر 1399
کد مطلب : 104229
+
-

بورس گلیم و جاجیم


     در راسته چهارراه سیروس می‌توانید انواع صنایع بافتنی نفیس و تجاری مثل گلیم و گبه، جاجیم و موکت را پیدا کنید. فروشگاه‌های متعددی که در این راسته وجود دارد دست شما را برای انتخاب آنچه می‌خواهید باز می‌گذارد.
     بعضی از محصولات عرضه‌شده در این فروشگاه‌ها شامل فرش و قالیچه‌های ابریشم دستباف قم، زنجان، مراغه و فرش‌های دستباف تبریز، کاشان، اردکان، مشهد، اصفهان، اراک، یزد و تابلوفرش‌های اعلا و قدیمی و انواع ترمه و همچنین فرش‌های ماشینی دست دوم است.
     با توجه به قیمت بالای گلیم، گبه، فرش ابریشم دستباف و تابلو فروش نسبت به سایر کفپوش های ماشینی، پیش از تصمیم‌گیری برای خرید از این راسته بازار باید میزان بودجه و نوع محصول مد نظرتان برای خرید را مشخص کنید تا به دلیل تنوع عرضه برای انتخاب نوع گلیم، جاجیم و ... دچار مشکل نشوید.
     برای خرید از راسته بازار گلیم ، فرش و جاجیم، تابلو فرش و... چهار راه سیروس نیز با توجه به نرخ بالای این گونه اقلام ، اگر فاقد تخصص لازم در زمینه قیمت و  تعیین کیفیت این گونه اقلام هستید بهتر است با اندکی جستجو در فضای مجازی یا پرس و جو از کارشناسان خبره، اطلاعات اولیه را به دست آورده یا با افراد خبره به خرید بروید. به هنگام خرید عجله نکنید و قیمت های چند مغازه را با توجه به کیفیت و طرح ، نقش و نوع بافت مقایسه کرده  و سپس اقدام به خرید کنید.
      قرار گرفتن این بازار در محدوده اصلی طرح ترافیک از جمله نقاط منفی این راسته بازار است.پس برای خرید از بورس گلیم و جاجیم چهار راه سیروس بهترین گزینه استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی مانند تاکسی و خطوط اتوبوسرانی و مترو است، تا نگران کمبود جای پارک نباشید.

این خبر را به اشتراک بگذارید