• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 16 تیر 1399
کد مطلب : 104144
+
-

بورس لوازم خانگی خارجی


  ممنوعیت واردات، کمبود و افزایش قیمت انواع لوازم خانگی موجب افزایش سهم محصولات وارداتی قاچاق از بازار مصرف شده است. با وجود این اگر برای خرید جهیزیه یا تامین نیاز منزلتان، قصد خرید انواع لوازم خانگی خارجی برندهای مشهور و گران قیمت ازجمله انواع یخچال ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و... را دارید بهتر است سری به راسته فروش این اقلام در خیابان شریعتی تهران بزنید.
   با اینکه در بورس لوازم خانگی شریعتی می‌توانید محصولات برندهای داخلی را نیز پیدا کنید اما بهتر است توجه کنید که با توجه به محدوده محل سکونت‌تان، این راسته یکی از بازارهای خرید لوازم خانگی خارجی برندهای مشهور است. در بین فروشگاه‌های لوازم خانگی تعدادی فروشگاه عرضه‌کننده لوازم صوتی و تصویری نیز وجود دارد.
  گرچه این روزها ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر حتی برای شرکت‌های مدعی نمایندگی برندهای خارجی لوازم خانگی به مشکلی برای مشتریان تبدیل شده است اما باز هم در این راسته بازار شرکت‌های نمایندگی برندهای مشهور وجود دارند.
   از نظر قیمت، لوازم خانگی لوکس عرضه شده در این راسته بازار به‌مراتب گران‌تر از محصولات انواع برند داخلی یا تولید مشترک است پس اگر از نظر تامین بودجه خرید لوازم خانگی خارجی مشکلی ندارید، بورس لوازم خانگی خیابان شریعتی از گزینه‌های اصلی مطرح برای خرید اینگونه اقلام است.
   برای رفت‌وآمد به این راسته بازار نیز بهترین گزینه استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند، اتوبوس، مترو و خطوط تاکسیرانی است. چرا که در این راسته بازار نیز کمبود جای پارک یکی از معضلات رفت‌وآمد و خرید است.

این خبر را به اشتراک بگذارید