• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 15 تیر 1399
کد مطلب : 104073
+
-

با مردم

با مردم

   ساعت حرکت قطارهای پرند به قبل از کرونا بازگردد
مدتی است با دستکاری ساعت حرکت قطارهای تهران به پرند عده زیادی از مسافران هر روزه این مسیر دچار مشکل شده‌اند، تقاضا داریم ساعت حرکت آخرین قطار از تهران به پرند همان ساعت بعد از 21 باشد تا آخرین مسافران هم بتوانند ایمن راهی خانه شوند.
جمعی از مسافران هر روزه پرند

   تا کی باید تاوان بی‌دقتی و بی‌مسئولیتی‌ها را بدهیم؟
فاجعه آتش‌سوزی در کلینیک سینا درحوالی میدان تجریش تهران که باعث جان باختن جمعی از پزشکان و بیماران و پرستاران این درمانگاه شد برای چندمین بار زنگ خطر و هشدار در مورد رعایت مسائل ایمنی در ساختمان‌های مهم و حساس و قدیمی را به صدا درآورد. سؤال این است که تا کی باید تاوان بی‌دقتی و بی‌مسئولیتی و ندانم‌کاری را با از دست دادن جان انسان‌ها بدهیم. چند حادثه دیگر از این دست باید تجربه کنیم بلکه عبرت بگیریم؟
یک شهروند از شهر اندیشه شهریار

   مشکلات کارگران پارک لاله بررسی شود
مشکلات کارگران پارک لاله نیازمند بررسی و توجه مسئولان است نه اینکه با هربار مذاکره برای کاهش این مشکلات چند نفر بیکار شوند و فشار کار روی کارگران باقیمانده بیشتر شود.
کارگران پارک لاله تهران

  5 ماه تشنگی درختان در جنت‌آباد جنوبی
فضای سبز کوچکی در کوچه 22بهمن جنت‌آباد جنوبی وجود دارد که به‌دلیل بی‌آبی در حال نابودی است. قبلا شهرداری شب‌ها با تانکر به این قبیل فضاهای سبز آبرسانی می‌کرد و این باغچه‌های شهری همیشه سبز بودند ولی آیا کرونا دلیل می‌شود که درختان هم خشک و طبیعت زرد شود؟
عرب از تهران 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید