• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 14 تیر 1399
کد مطلب : 104034
+
-

منهای فوتبال

  سرمربی والیبال ولاسکو نیست
خولیو ولاسکو گزینه اصلی فدراسیون والیبال برای قرار گرفتن در راس تیم ملی بود اما به‌نظر می‌رسد او به پیشنهاد ایران جواب منفی داده است. محمدرضا داورزنی، بعد از بازگشت دوباره به ریاست فدراسیون، سرمربی قبلی تیم را برکنار و مذاکراتی را با ولاسکو، محبوب‌ترین مربی خارجی تیم ملی آغاز کرد. قرار بود او به‌عنوان مدیرفنی به ایران بیاید و مربیان ایرانی با نظر او به کادر فنی اضافه شوند اما رئیس فدراسیون والیبال در تازه‌ترین مصاحبه‌ای که کرده، گفته ترجیح ولاسکو ماندن در ایتالیاست. داورزنی به رادیو ایران گفته است: «قبل از اینکه لیگ در نیمه شهریور شروع شود، سعی می‌کنیم مربی مشخص شود. ما ترکیب مربی داخلی و خارجی را مناسب می‌دانیم اما اینکه سرمربی خارجی باشد یا داخلی در جلسه بعدی هیأت‌رئیسه مطرح می‌شود. ولاسکو در شرایط کنونی ترجیح می‌دهد در ایتالیا باشد.»

   خادم‌الشریعه به فینال نزدیک شد
سارا‌سادات خادم‌الشریعه به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات آنلاین جایزه بزرگ شطرنج سرعتی زنان فیده رسید. او که در مرحله اول این مسابقات ایرینا کراش از آمریکا را شکست داده بود، در مرحله دوم هم الگا گریا از روسیه را برد. خادم‌الشریعه برای رسیدن به فینال باید بر آنا اوشنینا از اوکراین پیروز شود. ایران در مسابقات مردان هم نماینده داشت. پرهام مقصودلو در این مسابقات شرکت کرده بود. او در مرحله حذفی از هایک مارتیرسیان ارمنستانی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

   جام ویلیام جونز برگزار نمی‌شود
قرار بود تیم ملی بسکتبال ایران در جام ویلیام جونز شرکت کند اما این مسابقات برگزار نمی‌شود. اتحادیه بسکتبال تایوان در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که امسال این جام را به‌دلیل شیوع کرونا برگزار نمی‌کند. این اتحادیه در اطلاعیه‌اش به این موضوع اشاره کرده است که اگر این جام برگزار می‌شد، بازیکنان باید 2هفته در قرنطینه می‌بودند و این امکان‌پذیر نیست. قرار بود مسابقات آخر تیر برگزار شود. تیم ملی ایران سال گذشته در جام پنجم شده بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید