• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 14 تیر 1399
کد مطلب : 103958
+
-

بورس ماشین ریش تراش


  امروزه استفاده از وسایل بهداشتی برقی جزو ضروریات زندگی شهرنشینی شده و انواع ملزومات اصلاح صورت و بدن در برندها و قیمت‌های مختلف در مراکز عمده‌فروشی و فروشگاه‌های سطح شهر عرضه می‌شود، اگر قصد خرید دستگاه ریش‌تراش یا اپیلاسیون را دارید، بهتر است سری به راسته فروش آن در خیابان جمهوری اسلامی بزنید.
   خیابان جمهوری، چهارراه استانبول ازجمله مراکزی است که در آن انواع وسایل الکتریکی و الکترونیکی از محصولات صوتی و تصویری و گوشی موبایل گرفته تا انواع لوازم خانگی و قطعات و خدمات مرتبط با اینگونه اقلام و... عرضه می‌شود اما توجه داشته باشید که این راسته بازار، بورس فروش انواع دستگاه‌ اپیلاسیون و ریش تراش برقی است.
   در بورس بازار فروش ماشین ریش‌تراش و اپیلاسیون چهار راه استانبول می‌توانید انواع این محصولات را در برندها و کیفیت و با قیمت‌های متفاوتی پیدا کنید که در مقایسه با نرخ فروش این اقلام در مغازه‌های سطح شهر به‌مراتب ارزان‌تر بوده و از خدمات پس از فروش مطمئن‌تری برخوردار است.
   در این راسته بازار ماشین اصلاح و ریش‌تراش برندهای فیلیپس در مدل‌های مختلف، ماشین اصلاح پاناسونیک، ریش‌تراش‌های براون و محصولات سایر برندهای مشهور عرضه می‌شود که قیمت آن با نرخ خرده‌فروشی سطح شهر تفاوت مشهودی ندارد.
   قرار گرفتن در محدوده اصلی طرح ترافیک ازجمله نقاط منفی این راسته بازار است اما اگر قصد خرید از بورس ماشین ریش‌تراش و اپیلاسیون چهارراه استانبول را دارید، استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند مترو، اتوبوس و خطوط تاکسیرانی بهترین گزینه است.

این خبر را به اشتراک بگذارید