• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 14 تیر 1399
کد مطلب : 103957
+
-

خرید آیفون تصویری


  دربازکن تصویری ازجمله محصولاتی است که با توسعه زندگی شهری، استفاده از آن برای ایجاد آسایش و رفاه بیشتر خانوارها افزایش یافته و این روزها شتاب جایگزینی آن حتی با ‌دربازکن‌های صوتی بیشتر شده است. اما برای خرید این کالا نیز باید به نکاتی توجه کنید.
   توجه داشته باشید که برای خرید دربازکن تصویری باید یک‌بار برای همیشه تصمیم بگیرید، چراکه تعویض آن بعد از نصب با عوض‌کردن اتصالات و... می‌تواند مشکل ساز باشد. بر این اساس برای خرید دربازکن تصویری به سراغ برندهای نام‌آشنا و محصولات با کیفیت متناسب با نیاز و کارکرد مدنظرتان بروید.
  بسیاری از در بازکن‌های تصویری قابلیت فیلم و عکسبرداری دارند. حتی در ساختمان‌های دارای چند واحد مسکونی معمولا از آیفون‌هایی استفاده می‌شود که قابلیت تماس داخلی داشته و متناسب با دکوراسیون ساختمان و خوش‌نقش و زیبا باشند.
  در بازار دربازکن تصویری برندهای نام‌آشنای خارجی و داخلی حضور دارند که بهتر است شما هنگام تصمیم‌گیری برای خرید این کالا، متناسب با بودجه و کارکرد مورد انتظارتان در مورد انتخاب برند و کیفیت آن تصمیم بگیرید. سوزوکی از برندهایی است که در ایران خط مونتاژ دارد. سیماران، تکنما و اف اف نیز از برندهای معتبر آیفون تصویری در کشورمان هستند.
  برای این‌کار فروشگاه‌های معتبری برای خرید راحت، سریع و مطمئن دربازکن  تصویری در فضای مجازی وجود دارد که می‌توانید با کمک آنها محصولاتی با قیمت و کیفیت مناسب را سفارش دهید.
   به هنگام خرید توجه داشته باشید که آیفون‌های تصویری به طور کلی از نظر کارکرد به دو نوع آنالوگ و دیجیتال دسته‌بندی می‌شوند. گرچه  آیفون‌  تصویری آنالوگ،  و دیجیتال هردو  دارای یک پنل در قسمت ورودی ساختمان است. اما تفاوت این پنل با پنل ایفون تصویری آنالوگ در این است که روی این پنل دیگر به ازای هر واحد یک دکمه در نظر گرفته نشده  و برای حل این مشکل روی پنل آیفون تصویری از ۹ دکمه‌ی اصلی، که از ۰ تا ۹ نام‌گذاری شده‌اند، استفاده و به هر واحد نیز یک کد اختصاص داده شده است. کافی است تا فرد مراجعه کننده تنها کد مربوط به واحد مورد نظر خود را با استفاده از این دکمه‌ها وارد کند تا تصویر و صدای او به دستگاه داخل واحد مربوطه ارسال شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید