• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 12 تیر 1399
کد مطلب : 103916
+
-

با مردم

با مردم

   فرحزاد پیست کارتینگ موتورسوارها شده است
منطقه فرحزاد کنار بزرگراه نیایش حدفاصله بلوار فرحزادی تا خروجی یادگار امام شمال شب‌ها از ساعت یک تا 4صبح تبدیل به محل برگزاری مسابقات موتورسوارانی شده است که اغلب موتورهای با حجم بالا دارند که باعث ایجاد صداهای وحشتناک شده و آرامش منطقه را برهم زده‌اند. از مسئولان تقاضا داریم ضمن ایجاد طرح‌های ضربتی با نصب دوربین یا استقرار دائم پلیس مانع ادامه این روند بشوند.
غفارپور از تهران 

  کوه‌خواری و جنگل‌خواری گسترده در روستای کومله 
روستای کومله در شهرستان لنگرود که روزگاری از بکرترین نقاط شهرستان بود به تصرف کوه‌خواران و جنگل‌خواران درآمده و کسی با این نابود‌کنندگان محیط‌زیست برخورد جدی و قاطع نمی‌کند. از نهادهای نظارتی توقع ورود عاجل و فوری داریم.
کهنسال از کومله لنگرود

   چاله‌های خیابان سهیل نعمت‌آباد ترمیم شود 
در خیابان سهیل نعمت‌آباد منطقه۱۹ تهران مدت طولانی است که چاله‌هایی به‌وجود آمده که نیاز به ترمیم دارند. افتادن در این چاله‌ها برای خودروها و عابران بسیار خطرساز است. لطفا رسیدگی شود.
طاهر بلغار از تهران

   باغ‌وحش هویزه را باید باغ وحشت بنامید
وضعیت باغ‌وحش شهرستان هویزه که سال گذشته عده‌ای از دوستداران محیط‌زیست نسبت به وضعیت اسفناک آن هشدار دادند نه‌تنها بهتر نشده که بدتر هم شده است. با مرگ سومین توله شیر سفید ثابت شد که هیچ‌ چیزی اینجا تغییر نکرده است. به داد این جانوران مظلوم برسید.
نوادری از هویزه خوزستان 

   صدور فیش حقوقی 2500تومان!
کارمندی هستم که قبل از شیوع کرونا فیش حقوقی بازنشستگی خود را به‌سادگی و رایگان می‌گرفتم، اما بعد از کرونا فیش حقوقی را با دریافت 2500تومان می‌دهند که آن‌هم تأیید و امضایی ندارد!
فهیمی از تهران

   قوانین ستاد کرونا برای مسکن کافی نیست
ما مستأجرها درمانده شده‌ایم و در شهر تبریز قادر به تامین اجاره مسکن نیستیم. قانونی هم که ستاد ملی کرونا در مورد شرایط افزایش کرایه تصویب کرده صاحبخانه‌ها جدی نمی‌گیرند و می‌گویند خانه را برای فرزندشان می‌خواهند یا مثلا می‌خواهند تعمیرات کنند و مستأجر را وادار به تخلیه می‌کنند که از نفر بعدی طبق قوانین ستاد کرونا اجاره نگیرند و راحت باشند. دراین بین مستأجر بیچاره سنگ زیرین آسیاب است! لطفا ترمز مسکن را به‌صورت جدی بکشند.
یک مستأجر درمانده از تبریز

   دردسر والدین برای دریافت برگه سلامت دانش‌آموزان 
برگه سلامت دانش‌آموزان دردسر جدید والدین است که مسئولان برای مردم ساخته‌اند. مجبوریم در این شرایط بحرانی و کرونایی فرزندان خردسال خود را برای معاینه به مراکز پر خطر مثل درمانگاه‌ها و مطب‌ها ببریم و فقط دعا کنیم که کرونا نگیریم و ناقل نشویم. وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش برای این دانش‌آموزان فکری کنند.
مهدیار سعیدیان از تهران 

  قدم زدن در بیابان‌های پرند در اوقات بیکاری
مشکلات پرند آنقدر زیاد است که کمتر کسی به نبود پارک و امکانات ورزشی در این شهرک فکر می‌کند. اکنون مدتهاست که مردم پرند غروب‌ها برای قدم زدن به بیابان‌های پرند می‌روند و در آنجا سعی می‌کنند عصر خود را بگذرانند. به داد مردم پرند برسید.
نوفلاح از پرند

   وام ازدواج 50میلیون، قیمت یخچال هم نصف این وام!
درحالی‌که مثلا رقم وام ازدواج را افزایش داده‌اند یک یخچال معمولی 25میلیون تومان است. مسئولان به جای افزایش رقم وام ازدواج و منت گذاشتن سر مردم قیمت‌ها را کنترل کنند. با 100میلیون وامی که من و همسرم برای ازدواج گرفته‌ایم می‌توانیم3 تا 4وسیله بخریم. تامین پول پیش خانه و باقی قضایا بماند!
مروتی از سنندج

   سهامدان سهام عدالت پول سهام را نگرفتند
سهامداران سهام عدالت که در روزهای ششم تا ۱۳خرداد‌ماه فرصت داشتند تا با مراجعه به شعب بانکی فرم فروش ۳۰درصد از سهام خود را امضا کنند، با گذشت یک‌ماه از آغاز فروش سهام عدالت از طریق بانک‌ها هنوز پول سهامی که فروخته‌اند را دریافت نکرده‌اند. این افراد اغلب نیازمند پول بودند که منتظر رشد این سهام نماندند و آن را فروختند ولی هنوز از پول خبری نیست!
گلشنی از تهران 

پاسخ مسوولان
امکان شناسایی و قرنطینه برای بیماران کرونایی در مترو تعبیه شده است
روابط عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «آماده‌باش مترو ضروری است» در ستون با مردم روز 5تیرماه پاسخ داده است: ضمن تشکر از مسافر گرامی و روزنامه وزین همشهری به‌خاطر انعکاس دیدگاه‌های مردمی و نقطه نظرات خوانندگان و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی و تعامل با شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند: براساس قانون، مسئولیت امدادرسانی پزشکی در شهر تهران به‌عهده اورژانس تهران است و در کنار این امر تمامی پرسنل ایستگاه‌های مترو نیز دوره‌های لازم را گذرانده‌اند و به امکانات امدادرسانی اولیه مجهز هستند و این 2موضوع به نحو کاملا مطلوب در حال انجام است. همچنین تمامی پرسنل ایستگاه‌ها جهت اقدام مناسب در قبال مسافران مشکوک به کرونا توجیه شده‌اند و امکانات قرنطینه موقت برای اینگونه مسافران مهیا شده است. ضمنا مطابق هماهنگی‌ها به عمل آمده با اورژانس تهران، اعزام تیم‌های امدادی جهت اینگونه موارد در اسرع وقت بوده و تاکنون هیچ مشکلی مشاهده نشده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید