• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 11 تیر 1399
کد مطلب : 103821
+
-

خبر‌های کوتاه

 حمایت از آغاز ساخت خط 10مترو
شهردار منطقه 2 از حمایت همه‌جانبه مدیریت این منطقه در توسعه حمل‌ونقل عمومی و همچنین تسریع در تکمیل روند احداث خطوط مترو در منطقه خبر داد. به گزارش همشهری، رسول کشت‌پور در سه‌شنبه بدون خودروی این هفته در نشستی که با مدیران اجرایی خط 6 و7مترو برای بررسی مسائل پیرامون تسریع در راه‌اندازی و توسعه این خطوط برگزار شد، اضافه کرد:« هم‌اکنون تعدادی از ایستگاه‌های خط 6 و 7 مترو ساخته شده است که درصورت تکمیل این ایستگاه‌ها پیش‌بینی می‌شود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت منطقه را زیر زمین پوشش دهد.» همچنین در نشستی همراه با مدیر عامل مترو، آمادگی منطقه برای آغاز احداث خط 10 مترو را اعلام کردیم.

 برنامه‌های شاد و مفرح برای بانوان منطقه 3
همزمان با آغاز دهه کرامت، شهرداری منطقه3برنامه‌های مفرح و شادی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز ویژه بانوان برگزار کرد. به گزارش همشهری، بازی‌های بومی- محلی، طناب‌زنی، وسطی، لی‌لی، منچ، شطرنج، مسابقه آبی، فکری، قلعه بادی و ترامپولین ازجمله برنامه‌هایی بود که در بوستان بهشت مادران و مجموعه شهربانو برگزار شد. ساخت حجم‌های هنری از مواد بازیافتی، ثبت‌نام رایگان کتابخانه و افتتاح باشگاه ورزشی از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در مراکز ویژه بانوان این منطقه است.

 سه‌شنبه‌های بازیافتی در جنوب پایتخت
طرح سه‌شنبه‌های بازیافتی همراه با توزیع کیسه‌های جمع‌آوری پسماند خشک در مجتمع‌های مسکونی محدوده منطقه اجرا می‌شود. به گزارش همشهری، سعید صالح محمود رباطی،   معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 19دراین باره گفت: این طرح با هدف جلب مشارکت شهروندان در کاهش پسماند و نهادینه کردن فرهنگ بازیافت (طرح کاپ) آغاز و با اجرای این طرح تاکنون 100کیلوگرم پسماند خشک با مشارکت ساکنان مجتمع‌های گلسار، گل‌افشان، صدرا و کاج جمع‌آوری شده است.

 تصویب چند مصوبه عمران شهری در منطقه 4
در چهارمین دور از بازدیدهای میدانی شهردار منطقه‌4، رسیدگی به مسائل و مشکلات محله شیان، لویزان و شهرک ولیعصر(عج) در دستور کار قرار گرفت. به گزارش همشهری، محمد خادمی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4تهران با اعلام این خبر گفت:« تامین نیازهای ضروری محلات و کاهش دغدغه‌های شهروندان در راستای افزایش امکانات خدماتی، رفاهی و اجتماعی، ازجمله مواردی است که در جریان بازدیدهای میدانی در اولویت قرار می‌گیرد.  دراین بازدید ۲ ساعته شهردار منطقه4، معاونان، مدیران و شهردار ناحیه ۳ به همراه دبیر ستاد راهبری منطقه و شورایاران محله شیان و لویزان حضور داشتند و ۱۳ مصوبه عمرانی، خدمات شهری، اجتماعی و شهرسازی تصویب شد و در دستور کار قرار گرفت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید