• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 11 تیر 1399
کد مطلب : 103815
+
-

7‌ماه تلاش ناکام برای پیداکردن جوان گمشده

7‌ماه تلاش ناکام برای پیداکردن جوان گمشده


خانواده پسر جوانی که از 7‌ماه قبل به شکل ناگهانی مفقود شده است، با انتشار تصویرش از مردم برای پیداکردن وی کمک خواستند.
به گزارش همشهری، این جوان 34ساله که مهدی حاج‌علی نام دارد و همراه خانواده‌اش در قزوین زندگی می‌کرد، روز نهم آذرماه سال‌98 برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد اما از آن زمان تاکنون بازنگشته است. خواهر مهدی در این‌باره به همشهری گفت: برادرم در یک تراشکاری کار می‌کرد. آن روز مثل همیشه از خانه خارج شد تا سر کار برود اما چند ساعت بعد صاحب‌کارش تماس گرفت و گفت او به محل کارش نرفته است. نگران شدیم. با موبایلش تماس گرفتیم، اما او گوشی را با خودش نبرده بود.
وی ادامه داد: وقتی یک روز گذشت و خبری از برادرم نشد، با پلیس تماس گرفتیم و همه بیمارستان‌ها و کلانتری‌ها را جست‌وجو کردیم اما فایده‌ای نداشت و نتوانستیم او را پیدا کنیم و حالا از مردم برای پیدا‌کردن او کمک می ‌خواهیم.
خواهر جوان گمشده در ادامه گفت: برادرم سالم بود و هیچ مشکلی نداشت. البته یک‌مرتبه هم مدت‌ها قبل گم شده بود که توانستیم او را پیدا کنیم، اما این‌بار 7‌ماه طول کشیده و معلوم نیست ‌برادرم چه وضعیتی دارد. از روزی که مهدی گم شده، مادرم یک لحظه آرام و قرار ندارد و برای او بی‌تابی می‌کند. از مردم می‌خواهم اگر او را دیدند، برای پیدا‌کردنش به ما کمک کنند.
براساس این گزارش، هم‌اکنون پرونده‌ای برای پیداکردن این جوان در پلیس آگاهی قزوین تشکیل شده و تلاش‌ها برای یافتن وی ادامه دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید