• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 11 تیر 1399
کد مطلب : 103768
+
-

بورس مبلمان اداری

  میدان حسن‌آباد یکی از میدان‌های قدیمی ایران و تهران است که در قلب پایتخت واقع شده‌است. این میدان یکی از پررفت‌وآمدترین میادین تهران با بناهای زیبا و عجیب است که تا قبل از اینکه حسن‌آباد نام گیرد، به هشت‌گنبد معروف بود.
  میدان حسن‌آباد تهران در چند سال اخیر به مرکز اصلی لوازم و مبلمان چوبی و اداری تبدیل شده که البته در همسایگی آن بورس لوازم و لباس‌های نظامی و همچنین ابزارآلات و وسایل مکانیکی و صنعتی قرار گرفته است.
بازار خرید و فروش مبلمان اداری حسن‌آباد درواقع پیرترین راسته تجهیزات و مبلمان اداری و میز و صندلی تهران به شمار می‌رود که در راسته خیابان حافظ ادامه پیدا کرده است. در این راسته می‌توانید انواع مبل و صندلی اداری تجهیزات مدرن و امروزی و البته مدل‌های قدیمی لوازم دفتری را  پیدا کنید.
  در بازار مبلمان اداری حسن‌آباد، علاوه بر فروشگاه برندهای مطرح، کارگاه تولیدی برخی تولیدکنندگان کوچک‌تر را نیز می‌توانید ببینید. این نکته را هم بد نیست بدانید که اگر از این میدان، خیابان حافظ را به سمت شمال بالا بروید، در همان نزدیکی و در کوچه‌ای به ‌نام جامی، بورس تخت و لوازم اتاق خواب کودک را هم خواهید یافت.
  بازار تجهیزات اداری و دفتری حسن‌آباد در محدوده طرح ترافیک واقع شده اما ایستگاه مترو به راحتی خریداران را به این منطقه می‌رساند، به همین دلیل اگر برنامه‌ای برای خرید مبلمان اداری دارید، برای رفتن به این منطقه مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید از مترو، اتوبوس یا تاکسی برای رسیدن به این میدان و فروشگاه‌های فراوان آن استفاده کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید