• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 10 تیر 1399
کد مطلب : 103675
+
-

پاساژ ملی راسته خرید شلوار


  اگر قصد خرید انواع شلوار جین و کتان در طرح، سایز و رنگ دلخواه با قیمت‌های متنوع را دارید باید با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، شال و کلاه کنید و سری به پاساژ ملی واقع در بازار بزرگ پایتخت بزنید.
  می‌توان گفت پاساژ ملی، پاساژی برای انواع شلوار به‌خصوص شلوار جین است. جایی که هنوز هم فروشندگان تأکید می‌کنند که شلوارهای جین مختلف از برندهای اصل ترک تا شلوارهای اصل چینی را با وجود ممنوعیت‌های واردات و عرضه پوشاک به مشتریان عرضه می‌کنند.
  با کمی صبر و حوصله و داشتن شناخت نسبی از کیفیت پارچه‌های جین و کتان می‌توانید شلواری مناسب با فصل گرما و سرما را با قیمتی مناسب به خانه ببرید و نگران تغییر رنگ، کوتاه شدن یا پوسیدگی زودهنگام کالای خریداری شده نباشید.
  به دلیل تنوع کیفیت و قیمت انواع شلوار در پاساژ ملی توصیه می‌شود که برای خرید کالای مورد نیازتان همانند سایر مراکز عمده عرضه کالا، علاوه بر داشتن سایز کمر و قد شلوار مورد نیاز، برای خرید نیز عجله نکنید و با مقایسه قیمت، کیفیت و اعتبار برندهای مختلف داخلی یا خارجی نسبت به خرید شلوار مورد نیاز اقدام کنید.
  با توجه به مخاطرات بهداشتی ناشی از شیوع کرونا بهتر است برای خرید شلوار از راسته بازار بزرگ تهران، خریدتان را به ساعات شلوغی موکول نکنید تا هم فروشندگان حوصله پاسخ به پرسش‌های شما را داشته باشند و هم بتوانید محصول دلخواه را با قیمت و کیفیت مناسب بخرید.

این خبر را به اشتراک بگذارید