• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
سه شنبه 10 تیر 1399
کد مطلب : 103674
+
-

خرید تشک مناسب

برخلاف تصور رایج، خرید تشک مناسب ازجمله راه‌های حفظ یا بهبود سلامتی برای نوجوانان، بزرگسالان، افراد سالخورده  و... است. بر این اساس برای داشتن خوابی راحت، هنگام خرید تشک باید به مسائلی مانند نوع تشک، موقعیت خواب، سن و جنسیت، شرایط پزشکی و نیازهای خاص افراد توجه کرد.
  در انتخاب تشک مناسب، توجه به مواداولیه و ابعاد آن یک اصل ضروری است، اما تنوع تولید و عرضه انواع تشک با قیمت‌های مختلف، قدرت مشتریان برای انتخاب محصولی استاندارد با قیمت مناسب را سخت‌تر کرده است. مموری‌فوم یا فوم هوشمند، ماده اولیه‌ای است که اکنون در تولید بسیاری از تشک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به‌دلیل قراردادن ستون فقرات در حالت استاندارد برای افرادی که عادت به پشت خوابیدن دارند، مناسب است.
  تشک‌های مموری‌فوم، ضد‌آلرژی و در جلوگیری از جذب گردوغبار مؤثر هستند، از طول عمر بالایی برخوردارند و به مرور زمان یا استفاده طولانی‌مدت، حالت خود را از دست نمی‌دهند.
  لاتکس نوع دیگری از تشک است که به‌دلیل قدرت خنک‌کنندگی فوق‌العاده و راحتی و دوام بالا، بین مردم بسیار محبوب است. لاتکس ماده‌ای طبیعی است که از صمغ نوعی درخت با نام کائوچو به‌دست می‌آید و این ماده از خاصیت فنری طبیعی برخوردار است، به همین دلیل تشک لاتکس شکل و فرم بدن شما را به‌صورت طبیعی به‌خود می‌گیرد و به‌دلیل طبیعی بودن لاتکس، این تشک قابل بازیافت و با طبیعت سازگار است.
  از نظر سایر نیز استاندارد انواع مختلف تشک برای گروه‌های سنی کاملا متفاوت است. ابعاد استاندارد تشک نوزاد، با قد و سن او ارتباط مستقیم دارد، اما اندازه استاندارد تشک نوزاد معمولا ۱۳۰ در ۷۰ و ۱۳۵ در ۷۰ است. همچنین سایز تشک نوجوانان معمولا ۱۸۰ در۸۰ و از تشک‌های یک‌نفره کوچک‌تر است. سایز تشک یک‌نفره نیز معمولا ۱۹۰ در۹۰، ۱۸۰ در ۸۰ و ۲۰۰  در ۹۰ و ابعاد تشک‌های دونفره معمولا ۱۳۷ در۱۹۰ و ۱۶۰ در۲۰۰ است، اما شما می‌توانید متناسب با نیاز و تشک مدنظر خود در ابعاد مختلف را سفارش دهید.

این خبر را به اشتراک بگذارید