• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 8 تیر 1399
کد مطلب : 103508
+
-

6 سریال تا 1400


«زمین گرم»، «پای‌بست»، «کلبه‌ای در مه»، «باخانمان»، ‌«نجلا»، «صفر بیست‌و یک» و «برف بی‌صدا می‌بارد» ازجمله سریال‌هایی هستند که تا پایان سال 1400روی آنتن شبکه3 می‌روند.
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه3 سیما که با آمدن علی فروغی در این شبکه حضور یافته، در گفت‌وگویی با مهر از تولید و پخش سریال‌های جدید شبکه3 خبر داده است. یکی از این سریال‌ها که مهدی آذرپندار از آن نام برده، «پای‌بست» احمد کاوری است. سریالی که فضایی ملودرام دارد و در روزهای پاییزی پخش می‌شود. وی همچنین عنوان کرده که 6سریال، تولید خود را در این روزها ادامه می‌دهند و یکی از این سریال‌ها «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری است که اثری طنز بوده و در چند فاز تولید می‌شود. این سریال به ‌نظر چند فصل دارد که فاز اول آن در ۳۰ قسمت ساخته خواهد شد. سریال دیگری که برای ایام محرم در نظر گرفته شده، «زمین گرم» سعید نعمت‌الله است. سریالی درام و خانوادگی که زمینه‌های مذهبی دارد و به گفته آذرپندار برای محرم و در ‌ماه شهریور در نظر گرفته شده است. در کنار «زمین گرم» نعمت‌الله، مجموعه «نجلا» تولید می‌شود که اثری سنگین و تاریخی است و برای ایام محرم و صفر آماده می‌شود و خیرالله تقیانی‌پور کارگردان است. این سریال به بحث پیاده‌روی اربعین و تاریخچه آن می‌پردازد.
از دیگر سریال‌ها «کلبه‌ای در مه» است که فضای تاریخی دارد و از زمان پیش از انقلاب تا دوران جنگ را در بر می‌گیرد. این سریال را مرجان اشرفی‌زاده کارگردانی کرده که هم‌اکنون در شمال کشور تصویربرداری می‌شود. از دیگر تولیدات «باخانمان» برزو نیک‌نژاد است که این سریال برای فصل پاییز در نظر گرفته شده است. به‌گفته مدیر سریال این شبکه، مسعود بهبهانی‌نیا ازجمله نویسندگان سریال «نرگس» و «کیمیا» در حال نگارش سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» نیز است. این سریال وارد بخش تولید شده که فاز اول آن 80 قسمت دارد. این سریال نیز ملودرام است که پخش آن سال آینده خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید