• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 28 اسفند 1396
کد مطلب : 10330
+
-

96 بهتر از 95

این روزها انتقادات زیادی از برانکو به عمل می‌آید و شاید خیلی از هواداران هنوز نتوانسته‌اند با سبک محتاطانه تیم او در چند ماه اخیر کنار بیایند. با این وجود تردیدی نیست که پرسپولیس از نظر نتیجه‌گیری در بهترین شرایط ممکن قرار دارد؛ آن‌قدر که آنها حتی سال96 را بهتر از سال95 پشت‌سر گذاشتند و در همه زمینه‌ها عملکردی موفق‌تر داشتند.
 یک امتیاز جلوتر در لیگ
پرسپولیس پارسال در حالی سال95 را به پایان رساند که در لیگ‌برتر 56امتیازی بود. این در حالی‌است که سرخپوشان در پایان سال جاری در لیگ 57امتیازی هستند. البته پارسال مسابقات تا هفته بیست‌وچهارم ادامه یافت و امسال یک هفته بیشتر به درازا کشیده شد، اما نباید فراموش کنیم پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم فصل گذشته هم یک‌بر‌صفر به صنعت‌نفت‌آبادان باخت و از این نظر هم آنها امسال یک امتیاز جلوتر هستند. پرسپولیس پارسال در پایان سال خورشیدی 10امتیاز بیشتر از تیم دوم جدول داشت، در حالی که امسال این فاصله به 15امتیاز رسیده و قرمزها فقط یک پلک زدن تا قهرمانی فاصله دارند.
 دو امتیاز جلوتر در داربی
پرسپولیس پارسال از دو داربی تهران فقط یک امتیاز گرفت. آنها داربی رفت را با نتیجه مساوی بدون گل پشت‌سر گذاشتند و در داربی برگشت 3بر‌دو بازنده شدند. به این ترتیب تفاضل گل سرخ‌ها در داربی هم منفی یک بود. با این وجود پرسپولیس از دو داربی امسال سه امتیاز گرفت. آنها بازی رفت را یک‌بر‌صفر بردند و بازی برگشت را با همین نتیجه باختند تا همه چیز یر به یر و تفاضل گل هم صفر باشد.
 کاملا بهتر در آسیا
پارسال تا پایان سال خورشیدی 3هفته از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد. پرسپولیس در پایان هفته سوم در گروه چهارم وضع بسیار بدی داشت. آنها آخرین بازی سال‌شان را سه بر یک به الریان باختند و با 4امتیاز پشت‌سر الریان 6امتیازی و الهلال 5امتیازی قرار گرفتند. در آن زمان شانس صعود پرسپولیس کاملا پایین آمده بود و در سطح بسیار خطرناکی قرار داشت. امسال اما 4هفته از لیگ قهرمانان تا پیش از نوروز برگزار شده که سرخپوشان در پایان هفته چهارم با 9امتیاز، از شانس بالای 90درصد برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی برخوردار هستند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید