• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 4 تیر 1399
کد مطلب : 103243
+
-

عروس سابق، مغازه پدرشوهرش را آتش زد

عروس سابق، مغازه پدرشوهرش را آتش زد


زن جوان پس از جدایی از همسرش برای انتقام‌جویی راهی مغازه خیاطی پدرشوهرش شد و آنجا را به آتش کشید. به گزارش همشهری، این حادثه حدود ساعت 5صبح 19فروردین امسال رخ داد. آن روز یکی از ساکنان منطقه نارمک که تازه از خواب بیدار شده بود، وقتی از پنجره بیرون را نگاه کرد، متوجه آتش گرفتن مغازه خیاطی در نزدیکی خانه‌اش شد. او همزمان زنی جوان را دید که ظرفی در دست داشت و به سرعت از محل دور شد. وقتی خبر آتش‌سوزی به آتش‌نشانی مخابره شد، تیمی از آتش‌نشانان راهی محل حادثه شدند. مغازه خیاطی غرق در آتش بود و آتش‌نشانان بعد از دقایقی تلاش موفق شدند حریق را مهار کنند اما آتش به تمامی لوازم داخل مغازه آسیب رسانده و بیشتر از 100میلیون تومان خسارت به‌جا گذاشته بود. آتش‌نشانان در همان بررسی‌های اولیه متوجه شدند که آتش‌سوزی عمدی است و فردی با استفاده از بنزین خیاطی را آتش‌ زده است. در ادامه پلیس نیز وارد ماجرا شد و تحقیقات برای شناسایی فرد آتش‌افروز کلید خورد.
کارآگاهان برای شناسایی عامل آتش‌سوزی راهی محل حادثه شدند و به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند. آنها وقتی متوجه شدند که یکی از همسایه‌ها شاهد فرار یک زن از محل آتش‌سوزی بوده، حدس زدند که این زن در ماجرا نقش دارد. کارآگاهان در ادامه به تحقیق از صاحب مغازه خیاطی پرداختند و متوجه شدند که آنها از مدتی قبل با عروس‌شان دچار اختلاف شده بودند. این اختلافات تا حدی پیش رفته بود، که پسر صاحب خیاطی از همسرش جدا شده و او را طلاق داده بود و حالا این فرضیه مطرح بود که آتش‌سوزی از سوی عروس سابق این خانواده رخ داده است. تیم تحقیق این زن را زیرنظر گرفت و در ادامه بررسی‌ها به سرنخ‌هایی دست یافت که نشان می‌داد او عامل آتش‌‌سوزی است. 
به این ترتیب وی با دستور قضایی بازداشت شد و به اداره 16 پلیس آگاهی تهران انتقال یافت. این زن که هما نام دارد وقتی شواهد را علیه خود دید به آتش زدن خیاطی پدرشوهر سابقش اعتراف کرد و گفت که به‌خاطر اختلافات خانوادگی و دعوای من با همسر سابقم تصمیم به آتش زدن مغازه پدرش گرفتم و با تهیه بنزین به آنجا رفتم و آنجا را آتش زدم تا از آنها انتقام بگیرم. به گفته سرهنگ علی گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعتراف صریح متهم، پرونده به دادسرای مربوطه ارسال و متهم با دستور قضایی و با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید