• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 3 تیر 1399
کد مطلب : 103138
+
-

صدای استان‌ها

   مشاوران املاک، مقصران گرانی مسکن
بنگاه‌های املاک با قیمت‌گذاری‌های بسیار بالا در زمینه ملک و اجاره‌بها برای دریافت کمیسیون بیشتر، یکی از عوامل افزایش افسارگسیخته قیمت خانه و اجاره‌بها شده‌اند. از مسئولان امر به ویژه قوه قضاییه درخواست ورود جدی به این قضیه را داریم.
میثم خلیلی- اصفهان

   جمع آوری زباله ها در آناخاتون
در حومه تبریز شهری به نام «آناخاتون» وجود دارد که متأسفانه اینجا نه شهر محسوب می‌شود و نه روستا، چرا که نه شورایی دارد و نه دهیار. در حال حاضر 45 ماه است که زباله‌ها را از این منطقه جمع‌آوری نکرده‌اند، به طوری که جوی‌های آب منظره‌ای بد و پر از زباله دارد، لطفا این موضوع را به گوش مسئولان برسانید. 
مهدی موسوی- آذربایجان شرقی

   استفاده از ظرفیت انرژی خورشیدی کویر
ظرفیت عظیم انرژی خورشیدی بلااستفاده در کویر که بی‌شک آرزوی هر کشوری است، نباید به حال خود رها شود. باید هرچه سریع‌تر مسئولان برنامه‌ای برای استفاده از ظرفیت این انرژی داشته باشند.
شهاب ظریفی- یزد

   تامین روشنایی ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک 
ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک یکی از بهترین زمین چمن‌های لیگ دسته اول است اما فاقد روشنایی مناسب بوده که لازم است متولیان امر در زمینه اقدام کنند.
سامان قاسمی- مرکزی

   انجام تست کرونا در منطقه پارس جنوبی
با توجه به اهمیت منطقه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و اینکه پرسنل مشغول در آن از سراسر کشور گردهم آمده‌اند، متاسفانه شاهد آن هستیم که علیرغم اثبات ابتلای تعدادی از پرسنل شاغل در مجموعه‌های پیمانکاری، کارفرمایی، خدماتی و ساکنان در شهرهای همجوار، اقدامی برای تست از افراد مرتبط با مبتلایان به ویروس کرونا و یا قرنطینه آنها صورت نمی‌گیرد. این امر موجب دغدغه دیگر پرسنل و اهالی شده است که چرا مسئولان بهداشت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و علوم پزشکی بوشهر علیرغم اعلام وضعیت قرمز در این استان، اقدام عاجلی برای تعطیلی مشاغل و به حداقل رساندن کارکنان به جهت قطع زنجیره انتقال توسط پرسنل به سراسر کشور نمی کنند؟
مسعود شهرابی- بوشهر

   اوضاع نابسامان جاده سبزوار به نیشابور
مسیر سبزوار به سمت نیشابور پر از چاله و ترک آسفالت است که رانندگی در این جاده را بسیار سخت و آزاردهنده کرده است. این جاده نیاز فوری به ترمیم، آسفالت و روکش جدید دارد. لطفا مسئولان پیگیری کنند.
علی باغی- خراسان رضوی

   مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای زنجان
روستای آزاد علیا از توابع بخش مرکزی استان زنجان در۲۱ کیلومتری شهر زنجان واقع شده اما آنتن‌دهی تلفن همراه ندارد، جالب اینکه روستاهای همجوار با فاصله ۳ کیلومتری از روستای مذکور، علاوه بر آنتن‌دهی تلفن همراه از اینترنت هم بهره‌مند هستند. برای این مسئله به هر جا که می‌شد مراجعه و تقاضای کمک کردیم، ولی دریغ از یک پاسخ. 
نسرین طاهری- زنجان

این خبر را به اشتراک بگذارید