تعامل فروشگاه شهروند با شرکتهای استارتاپی سبب افزایش دو برابری ظرفیت فروش آنلاین این فروشگاه شده است.
پیمان پورمومن، معاون برنامهریزی و توسعه شرکت شهروند با بیان این مطلب، از ارتقای سیستم فروش آنلاین این شرکت از ابتدای امسال خبر داد و به شهر گفت: «با توجه به تجربه دوران کرونا، فروشگاه شهروند برای ارتقای فروش آنلاین با شرکتهای استارتاپی و فناوری اطلاعات وارد تعامل شد. این رخداد سبب شد تا فروش آنلاین بهصورت مکانمحور باشد، یعنی کسانی که برای خرید به سایت مراجعه میکنند باتوجه به موقعیت جغرافیاییشان به نزدیکترین فروشگاه متصل میشوند و کالاهای موجود در آن فروشگاه ارسال میشود.» به گفته او، تا پیش از این رخدادها، بهدلیل تک انبار بودن فروشگاه مجازی در فروشگاه شهروند، در بیشتر مواقع مشتریان خرید آنلاین با نبود کالا مواجه میشدند؛ اما از ابتدای امسال این مشکل به حداقل رسیده و رضایت مشتریان را بهدنبال داشته است. پورمومن با بیان اینکه فروشگاه شهروند با یک مجموعه توانمند در حوزه فناوری اطلاعات وارد تعامل شده است، گفت: «این مجموعه قرار است پایه نرمافزاری شهروند را ارتقا دهد و علاوه بر ارتقای سایت، در ارسال کالا هم همکاری داشته باشد. از طرف دیگر به تازگی امکان خرید آنلاین برای کارکنان شهرداری که دارای بن کارت هستند هم فراهم شده است.»
افزایش دو برابری ظرفیت فروش آنلاین شهروند در دوران کرونا
در همینه زمینه :