• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
یکشنبه 27 اسفند 1396
کد مطلب : 10201
+
-

مهر تأیید بر جنون قاتل همسر

مردی که مدعی بود همسرش داخل شکم وی جی‌پی‌اس کار گذاشته و به‌خاطر همین دست به جنایت زده بود، مجنون است.
 به گزارش همشهری، این حادثه 27اردیبهشت‌ماه امسال رخ داد و لحظاتی پس از جنایت، مرد میانسال با مأموران کلانتری مسعودیه تماس گرفت و راز قتل را برملا کرد. پس از آن مأموران به همراه قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس جنایی تهران در محل حادثه که آپارتمانی در طبقه چهارم در منطقه مسعودیه بود، حاضر شدند. قربانی زنی 47ساله بود که جسدش داخل حمام درحالی‌که طنابی به دور گردنش پیچیده شده بود، کشف شد. ‎ ‎ ‎ ‎‎پس از آن مأموران، شوهر 50ساله قربانی را دستگیر کردند.
 او در بازجویی‌ها به قتل اقرار کرد و درخصوص جزئیات جنایت گفت: 24سال قبل با همسرم ازدواج کردم و دو دختر دارم. از زمانی‌که با همسرم ازدواج کردم، او داخل شکم من «جی‌پی‌اس» کار گذاشته و هر جا که می‌روم رد مرا می‌زند. این موضوع مرا آزار می‌داد، بارها با هم درگیر شده بودیم اما زیر بار این موضوع نمی‌رفت و می‌گفت: تو توهم داری. وی ادامه داد: روز حادثه درحالی‌که دخترانم مدرسه بودند، باز با همسرم درگیر شدم. او اما اهمیتی به حرف‌های من نداد و درحالی‌که قصد داشت به حمام برود، به سمتش هجوم بردم و با طناب پرده او را خفه کردم. پس از قتل هم با پلیس تماس گرفتم. در ادامه، تحقیقات دراین باره ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش دختران 13و 18ساله متهم با حضوردر دادسرای جنایی تهران، پدر خود را بخشیدند. آنها به قاضی پرونده گفتند: مادرمان فوت شده و داغ او را در دل داریم. پدرمان نیز حال روحی مناسبی ندارد و تصمیم گرفتیم او را ببخشیم. دختران متهم درحالی پدرشان را بخشیدند که پدربزرگشان(پدر مقتول) همچنان اصرار به قصاص دامادش داشت و حاضر نشد او را ببخشد. از سوی دیگر پرونده برای بررسی سلامت روانی متهم به پزشکی‌قانونی فرستاده شده بود که با انجام بررسی‌ها مشخص شد که او جنون دارد. در چنین شرایطی پدر مقتول به این نظریه اعتراض کرد و پرونده پیش روی کمیسیون 3نفره پزشکی قانونی قرار گرفت.
 متخصصان پزشکی قانونی، با انجام آزمایش‌ها، باردیگر اعلام کردند که مرد میانسال اختلالات روانی دارد و هنگام جنایت جنون داشته است. به این ترتیب متهم با دستور قاضی جنایی در بیمارستان روانی بستری شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید