• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 27 اسفند 1396
کد مطلب : 10169
+
-

آغاز ثبت‌نام طرح ترافیک 97

ثبت نام طرح ترافیک سال 97آغاز شد. مصطفی قنبرنژاد، مدیر واحد صدور آرم شهرداری تهران در این‌باره گفت: سامانه ثبت نام به نشانی my.tehran.ir راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند نسبت به ثبت مشخصات خود در این سامانه اقدام کنند. در این مرحله تمامی متقاضیان با ورود به سامانه نسبت به ثبت مشخصات فردی خود اقدام کرده و می‌توانند پس از ثبت نام نسبت به دریافت نام و کد کاربری اقدام کنند.
به گزارش همشهری، برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، بیماران خاص، افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی، جانبازان، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، عکاسان خبری، رانندگان آژانس‌ها و مؤسسات اتومبیل کرایه، سرویس مجاز مدارس، وانت بارها و کامیونت‌ها تا سقف 6تن در سقف ورودی مشمول تخفیف می‌شوند که در این موارد نیز مالکین خودرو، باید نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.
محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران  نیز دیروز در یک نشست خبری در این‌باره گفت: پس از رفع اشکالات تا امروز ایرادی مجددا مطرح نشده و تنها ایراد از سوی راهنمایی و رانندگی و در زمینه دوربین‌های خروجی بوده که رفع شده‌است. در دوره جدید تا پایان فروردین‌ماه افرادی که از گذشته مجوز داشتند، با مشکلی روبه‌رو نخواهند شد و این در حالی است که 63هزار سهمیه جدید مصوبه شورای ترافیک درنظر گرفته شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید