• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 11 خرداد 1399
کد مطلب : 101671
+
-

با مردم

با مردم









 مهلت دفاع از پایان‌نامه‌ها تمدید شود
اگر مهلت دفاع از پایان‌نامه‌ها تمدید نشود، بسیاری از دانشجویان که به‌دلیل تعطیلی مراکز مختلف قادر به اتمام پایان نامه خود نشده‌اند، مجبور به پرداخت شهریه یک ترم دیگر یا پرداخت سنوات و جریمه می‌شوند. لطفا در این زمینه دستورالعملی صادر شود.
اورنگ از تهران

  رضوانیه کرج در تاریکی مطلق
شهرک رضوانیه در کرج با وجود قدمتی بیش از 60سال همچنان از کمترین امکانات برخوردار است. در زمان طاغوت هم این شهرک تاریک بود، اکنون هم با گذشت 40سال از انقلاب در تاریکی است. همین باعث می‌شود اتوبوس‌های شرکت واحد کرج بعد از ساعت19    به مسافران خدمات ندهند.
عبدی از کرج 

  دریافت کد احراز هویت در سایت ایران خودرو مشکل دارد

از3 روز پیش برای ثبت‌نام خودرو وارد سایت ایران خودرو شدم که نیاز به کد احراز هویت داشت. این کد از طریق  موبایل ارسال می‌شود. برای واردکردن شماره همراه برای دریافت کد احراز هویت با مشکل مواجه شدم به‌گونه‌ای که هیچ کد احرازی دریافت نشد.
خواجوی از تهران

   اجاره قلیان به مسافران سواحل مازندران 
با وجود ممنوعیت قلیان، بسیاری از جوانان و میانسالان در کنار سواحل مازندران ازجمله ساحل فرح آباد ساری در حال قلیان کشیدن هستند، بدون اینکه با آنها برخوردی شود و بدتر اینکه این قلیان‌ها را اجاره می‌کنند.
قربانی از ساری

  سرمایه اجتماعی ایام کرونا حفظ شود
در ایام کرونا مراقبت‌های بهداشتی و روابط اجتماعی جدیدی میان انسان‌ها آغاز شد که حفظ آن می‌تواند برای همیشه و همه جا خوب باشد مثل دست ندادن، شستن مکرر دست‌ها، غذانخوردن با دست‌های آلوده و خیلی موارد دیگر.
طالبی از تهران 

  صید ترال کمر صیادان را شکسته است
جدای آسیب‌های زیست‌محیطی صیدترال از زمانی که قایق‌های صیدترال در خلیج‌فارس جولان می‌دهند کمرمان را شکسته است، چرا که نه یارای رقابت با آنها را داریم و نه نحوه صید آنها چیزی از ماهیان برای ما باقی می‌گذارد که روزی زن و بچه‌مان شود.
سیوشی از بندرعباس

  فاصله‌گذاری در اتوبوس‌های مملو از جمعیت چگونه ممکن است؟
مایل به اجرای فاصله‌گذاری در همه جا هستم، اما در اتوبوس یا مترو مملو از جمعیت به‌خصوص در ابتدای صبح اجرای این طرح عملا منتفی است. تنها راه افزایش تعداد اتوبوس‌ها و قطارهای مترو است.
ذاکری از تهران 

   ناظرآباد بجنورد حتی یک راه آسفالت ندارد
منطقه ناظرآباد بجنورد در خراسان شمالی که از نقاط حاشیه‌ای شهر است از کمترین امکانات زندگی محروم است. جدای نبود پارک و جدول‌بندی معابر و نمای زشت، این محدوده حتی یک راه آسفالت ندارد و مسئولان مدام وعده می‌دهند که از امروز یا فردا طرح آسفالت‌ریزی را آغاز می‌کنیم.
خاکپور از بجنورد

  مجلس با دولت مدارا کند
از مجلس شورای اسلامی توقع داریم در طول دوران باقیمانده از دولت نهایت همکاری را با دولتمردان داشته باشد. از مجلس انقلابی و جهادی چنین توقعی زیاد نیست.
رنجبری از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید