• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 27 اسفند 1396
کد مطلب : 10144
+
-

سال فوتبالی سپاهان با امیدواری به پایان رسید

این تیم با کسب 7 امتیاز از 4 مسابقه خودش توانست تا حدودی از انتهای جدول فاصله بگیرد

ورزش
سال فوتبالی سپاهان با امیدواری به پایان رسید




مسعود افشاری| اصفهان - خبرنگار :


چند روزی بیشتر تا پایان سال 96 و فرا رسیدن ایام نوروز باستانی زمان باقی نمانده و فعالیت‌های ورزشی تقریباً به صورت نیمه‌تعطیل درآمده تا با آغاز سال نو برنامه‌‌ریزی‌های لازم برای رویدادهای ورزشی مهم در سال 97 انجام شود. امسال با همه فراز و نشیب‌هایی که برای ورزش اصفهان و به خصوص فوتبال استان داشت به پایان خواهد رسید و هواداران فوتبال با امید چشم به آینده خواهند داشت. 

در این میان تیم فوتبال سپاهان با توجه به نتایجی که در این 2 هفته پایانی لیگ به دست آورد امید را به اردوی طلایی‌پوشان بازگرداند و این موضوع باعث شده بخش زیادی از هواداران این تیم با شرایطی بسیار بهتر نسبت به گذشته سال جدید را آغاز کنند. عملکرد فوتبال سپاهان در سال 96 را باید به 3 قسمت متفاوت تقسیم کرد که با درخشش در بهار آغاز شد، با نگرانی و ناامیدی در تابستان و پاییز ادامه پیدا کرد و در اواخر زمستان، شیرینی را به سپاهانی‌ها هدیه داد. نماینده فوتبال اصفهان در 6 هفته پایانی لیگ شانزدهم و بعد از اینکه «زلاتکو کرانچار» را جانشین «عبدالله ویسی» کرد عملکرد بسیار درخشانی داشت و با کسب بردهای متوالی حتی شانس کسب عنوان چهارمی در رقابت‌های لیگ را هم پیدا کرد که به خاطر شکست در هفته آخر نتوانست به این جایگاه برسد و کار خودش را با پنجمی در لیگ به پایان برد.

 اما همین سپاهانی که با زلاتکو کرانچار یک تیم موفق در لیگ شانزدهم لقب گرفت در لیگ هفدهم دچار بحران شد و تلاش‌های کرانچار برای نجات تیم از این وضعیت هم نتایج لازم را نداشت. سپاهان با وجود در اختیار داشتن چند بازیکن ملی‌پوش و بازی در استادیوم خانگی نقش جهان که با حضور هواداران پرشور جوی بسیار مناسب برای پیروزی تیم فراهم کرده بود هم نتوانست نتایج مورد نظر هوادارانش را کسب کند و در دورانی تاریخی تیم حتی تا پای سقوط به رقابت‌های لیگ دسته اول هم پیش رفت. فشار هواداران به مدیریت باشگاه و ورود استاندار به بخش تغییرات مدیریتی در نهایت «محسن طاهری» مدیرعامل این باشگاه را به سمت بیرون هدایت کرد تا «مسعود تابش» به عنوان سرپرست وظیفه نجات تیم را بر عهده گیرد. 

جدایی محترمانه زلاتکو کرانچار و بازگشت «منصور ابراهیم‌زاده» به سپاهان تغییر دیگری بود که در همین زمینه انجام شد تا شاید سپاهان بتواند خودش را از این وضعیت نجات دهد و هوادارانش را خوشحال کند. این جابه‌جایی در اسفند 96 روی خوش خودش را به هواداران سپاهان نشان داد و تیم با کسب 7 امتیاز از 4 مسابقه خودش توانست تا حدودی از انتهای جدول فاصله بگیرد و هوادارانی که نزدیک به 7 ماه تمام با فشار و استرس شاهد بازی‌های تیمشان بودند با نگاه به سال 97 در انتظار بازگشت دوباره سپاهان به مسیر موفقیت هستند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید