• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 1 خرداد 1399
کد مطلب : 101238
+
-

منطقه بازار ایمنی ندارد


رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت ایمنی منطقه بازار و زیرگذر گلوبندک توضیحاتی داد.
محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین اقدام‌های انجام‌شده در طرح زیرگذر گلوبندک و ایمن‌سازی‌ بازار تهران گفت: به اعتقاد من شهرداری تهران عملکرد مناسبی در تکمیل زیر گذر گلوبندک نداشت. در کوچه پس‌کوچه‌های بازار بسیاری از کسبه در محیط‌های ناایمن در حال فعالیت و کاسبی هستند که اگر حادثه‌ای رخ دهد به‌طور حتم فاجعه بازار تهران به یک فاجعه ملی بدل می‌شود.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران افزود: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران احداث طرح زیرگذر گلوبندک را از شهرداری منطقه۱۲ گرفت تا این طرح با سرعت بیشتری به سرانجام برسد که متأسفانه تا به امروز تکمیل نشده است.
سالاری در پاسخ به این سؤال که اگر شهرداری اهتمام ویژه‌ای از خود در احداث طرح زیرگذر گلوبندک نشان دهد این طرح در چه بازه زمانی به سرانجام می‌رسد، گفت: تصور من این است که اگر شهرداری با سرعت بیشتری در تکمیل این طرح عمل کند تا ۳‌ماه آینده می‌توان زیرگذر گلوبندک را افتتاح کرد.
او در واکنش به این موضوع که برخی از نهادها موضوع میراث فرهنگی را عامل به تأخیر افتادن زمان احداث زیرگذر گلوبندک اعلام می‌کنند، گفت: این بهانه‌ای است برای برخی از افراد که می‌خواهند تأخیر در عملکرد خود را به موضوعات حاشیه‌ای ربط دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید