• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 30 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 101090
+
-

تمرینات پرسپولیس؛ از پنجشنبه با شرایط ویژه

با اعلام رسمی سازمان لیگ، رقابت‌های لیگ برتر به‌زودی آغاز خواهد شد و به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس تمرینات خود را به‌زودی برگزار خواهند کرد. کادر فنی سرخپوشان در حال تدارک و برنامه‌ریزی‌های لازم برای شروع تمرینات این تیم است و به‌احتمال فراوان تمرینات از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد. مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌دنبال این هستند که تمرینات تیم را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کنند و به همین دلیل از حالا به‌دنبال آماده‌سازی این ورزشگاه هستند تا مشکلی در زمان شیوع کرونا برای بازیکنان پیش نیاید.

  تمام راهروها مجهز به ضدعفونی‌کننده
مسئولان باشگاه در تمام راهروهای ورزشگاه شهید کاظمی ظرف‌های حاوی ضدعفونی‌کننده نصب کرده‌اند تا بازیکنان تیم دائما دست‌های خود را ضدعفونی کنند و بدون مشکل وارد زمین شوند.

  درهای اصلی بسته می‌شود
تمرینات پرسپولیس در شرایطی برگزار می‌شود که با دستور کادر فنی هیچ تماشاگری حق حضور در تمرینات را نخواهد داشت. به همین دلیل ورودی ورزشگاه شهیدکاظمی با 2 در کنترل می‌شود. با توجه به‌احتمال حضور هواداران مقابل ورزشگاه، قرار است از درهای اصلی کاملا محافظت شود تا کسی به بازیکنان نزدیک نشود.

  رختکن هر روز ضدعفونی می‌شود
کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس مسئولیت ضدعفونی‌کردن رختکن و زمین را بر عهده گرفته و قرار است با توجه به حجم زیاد مواد ضدعفونی‌کننده که برای ضدعفونی‌کردن زمین و رختکن لازم است، این مواد را تهیه کرده و هر روز پاکسازی رختکن بازیکنان و همچنین زمین چمن را بر عهده بگیرد.

  استخر و سونا فعلا تعطیل
ورزشگاه شهیدکاظمی امکانات استخر و سونای بخار دارد اما مسئولان باشگاه به بازیکنان تیم اعلام کرده‌اند که برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا، استخر و سونا فعلا تعطیل خواهد بود و بازیکنان تیم هم به اختیار می‌توانند دوش بگیرند.

 کادر فنی با دستکش و ماسک
مسئولان پرسپولیس قرار است با شروع تمرینات با دستکش و ماسک در تمرین حاضر شوند. شنیده می‌شود قرار است فعلا بازیکنان به دو گروه تقسیم شوند و هر گروه در نیمی از زمین تمرینات خود را برگزار کنند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید