• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 30 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 101053
+
-

با مردم

با مردم

  ‌ همه دولت‌ها نقاط قوت و ضعف دارند
با وجود همه ضعف‌های دولت قبلی، واگذاری سهام عدالت از کارهای خوب آن دولت بود که امروز به ثمر نشسته است. منظور این است که علاوه بر نقاط ضعف دولت‌ها، نقاط قوت‌شان را هم ببینیم. 
قربانی از تهران 

 سربازهای بیمارستان‌ها را ویژه ببینند
سربازهایی که این روزها در بخش تامین امنیت فیزیکی بیمارستان‌ها یا حراست مشغول به‌کار هستند، مانند سایر پرسنل بیمارستان در معرض خطر بیش از اندازه شیوع کرونا هستند و توقع داریم برای این عده از سربازان تشویقی ویژه یا ترخیص زودتر از موعد از خدمت درنظر بگیرند.
بهادری از رشت 

  قطع مکرر برق در پردیس
اخیرا پردیس مکررا دچار قطعی برق می‌شود که این موضوع علاوه بر اختلال در عملکرد وسایل الکترونیکی و به‌خصوص آسانسورها، خطرات زیادی برای ساکنان ایجاد کرده است. در شرایط ترسالی و تولید برق فراوان علت این اتفاق مکرر چیست؟
جورجانی از جاجرود

 قیمت مکالمات ایرانسل سرسام‌آور شده است
از مسئولان تعزیرات توقع داریم به قیمت مکالمات ایرانسل و سایر هزینه‌های این اپراتور توجه کنند. کلی پول شارژ با کسر مستقیم و درجای مالیات و کارمزد بانک در حد 4 تا 5 دقیقه کفاف مکالمه را می‌دهد. تقاضا می‌کنیم ورود کرده و بررسی کنند و جلوی گرانفروشی را بگیرند.
قدسی از تهران 

  بسیاری از دانش‌آموزان از درس عقب افتاده‌اند
امتحانات پایان سال مدارس در حالی آغاز شده که بسیاری از دانش‌آموزان به‌خاطر شرایط کرونا از درس و مدرسه عقب افتاده‌اند و به‌دلیل ساختار خانواده، فقر یا امکانات کم در شهرشان گویا به حال خود رها شده‌اند.
دالوند از خرم آباد 

  فروشگاه‌ها، جایزه‌های تبلیغ‌ شده را نمی‌دهند
قبل از عید باخرید از فروشگاه زنجیره‌ای هفت در قرعه کشی شرکت کردم و در اسامی اعلام شده‌شان من را برنده صدهزارتومان اعلام کردند و اسم ما را هم بر در و دیوار سایت نوشتند. اما تا امروز جایزه را نداده‌اند و مدام هم تبلیغ می‌کنند که تا سوم خرداد 99فرصت دارید جایزه‌تان را بگیرید. آیا بر جایزه دادن و تبلیغات نظارت نمی‌شود؟
دشتی از تهران

 قراردادی‌های آموزش و پرورش همچنان مورد کم توجهی
سال‌هاست که در آموزش و پرورش مشغول به‌کار هستیم، ولی متأسفانه نه تبدیل وضعیت شده‌ایم و نه حقوقمان هم تراز بقیه شده است. هم‌اکنون اضافه حقوق برای قراردادی ها شامل کمترین حقوق است و به مدرک و حق اولاد و سابقه توجهی نمی‌شود.
 قلی‌زاده از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید