• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 29 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100947
+
-

افتتاح 3 پروژه در محله‌های محروم جنوب غرب پایتخت

پروژه‌های فرهنگی، درمانی و ورزشی در یکی از کم‌برخوردار‌ترین محلات تهران با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری رسید

افتتاح 3 پروژه در محله‌های محروم جنوب غرب پایتخت

3پروژه فرهنگی، درمانی و ورزشی در یکی از کم‌برخوردارترین محلات تهران با حضور شهردار تهران کار خود را آغاز کرد. به گزارش همشهری پیروز حناچی، شهردار تهران ابتدا به مسجد امام هادی(ع) در شهرک ولیعصر رفت و آنجا از بسته‌های کمک مومنانه که توسط خیرین مسجد امام هادی تهیه شده بود تا به خانواده‌های کم‌برخوردار اختصاص یابد بازدید کرد. در این طرح 2هزار سبد ارزاق توسط شهرداری منطقه ۱۸و ۱۶هزار سبد ارزاق توسط خیرین تهیه شد. همچنین براساس فعالیت‌های این مسجد ۵۰هزار غذای گرم توسط خیرین و سازمان‌های خیریه تهیه و در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

پس از آن شهردار تهران از پروژه بیمارستان ۲۶۰تختخوابی کودکان حکیم در یافت‌آباد بازدید کرد. در کنار این بیمارستان در حال ساخت یک بیمارستان برای بیماران عمومی با ظرفیت ۳۳۰تخت هم ساخته خواهد شد و وزارت بهداشت تصمیم دارد در کنار این 2بیمارستان یک دانشگاه علوم پزشکی با ظرفیت 3هزار دانشجو بسازد و نیز یک پارک علم و فناوری هم برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان ساخته خواهد شد.
مساحتی که برای این مجموعه پزشکی و علمی درنظر گرفته شده است ۳۷هزار مترمربع است و عملیات اجرایی آن از فروردین۱۳۹۸ آغاز شده است.
شهردار تهران در ادامه مجموعه ورزشی شهید دستگردی را نیز افتتاح کرد. این مجموعه در 4طبقه ساخته شده و 7سالن ورزشی برای ورزش‌های رزمی، پرورش‌اندام، شطرنج، تنیس روی میز و یک سالن هم برای ورزش‌های والیبال، بسکتبال و فوتسال درنظر گرفته شده است. برای ساخت این ورزشگاه ۱۵میلیارد تومان و برای تجهیز این مجموعه 2میلیارد تومان هزینه شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید