• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 28 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100912
+
-

مرد عصبانی 4عضو خانواده‌اش را به رگبار بست

مهریه خونین

مهریه خونین

مرد 52ساله وقتی شنید همسرش مهریه‌ خود را به اجرا گذاشته است عصبانی شد و همسر و مادرزنش را به ضرب گلوله به قتل رساند و 2دخترش را مجروح کرد.
به‌گزارش همشهری، حدود ساعت7:45 دیروز صدای شلیک گلوله در خانه‌ای در روستای گالشکلا در حوالی شهرستان بابلسر مردم روستا را به وحشت انداخت. صدا از خانه یکی از ساکنان روستا به گوش می‌رسید و اهالی وقتی خود را به آنجا رساندند با پیکر غرق خون زنی 70ساله و دختر 47ساله‌اش روبه‌رو شدند. هردوی آنها هدف اصابت گلوله قرار گرفته بودند و شاهدان پلیس و اورژانس را خبر کردند.
دقایقی بعد مأموران پلیس و امدادگران اورژانس پا در محل حادثه گذاشتند اما بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که مادر و دخترش جانشان را از دست داده بودند. در این شرایط تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت آغاز و معلوم شد که مرد تیرانداز کسی نبوده جز داماد 52ساله خانواده. این مرد از مدتی قبل با همسرش دچار اختلاف شده و پس از آن همسرش با مراجعه به دادگاه مهریه خود را به اجرا گذاشته بود. او نیز وقتی در جریان این ماجرا قرار گرفته، عصبانی شده و دست به این جنایت هولناک زده بود.

تیراندازی دوم
هنوز تحقیقات اولیه در محل حادثه ادامه داشت که این بار پلیس در جریان تیراندازی در روستای ازنوا در همان حوالی قرار گرفت. تیراندازی در خانه همان مردی رخ داده بود که دقایقی قبل‌تر با حضور در خانه مادرزنش در روستای گالشکلا این زن را به همراه همسرش به گلوله بسته و به قتل رسانده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که مرد 52ساله پس از ارتکاب جنایت نخست، راهی خانه خودش در روستای ازنوا شده و این‌بار 2دختر 25 و 17ساله خود را هدف گلوله قرار داده است. این دو دختر که مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه تحت درمان قرار گرفته و از خطر مرگ نجات یافتند.
به‌دنبال تیراندازی دوم، چندین تیم عملیاتی پلیس وارد عمل شدند و درحالی‌که بررسی‌ها نشان می‌داد مرد جنایتکار پس از شلیک به دخترانش از خانه گریخته است، طرح مهار برای دستگیری او آغاز شد. مأموران به جست‌وجو در تمامی کوچه‌های روستا و جاده‌های منتهی به آنجا پرداختند تا اینکه موفق شدند خودروی مرد تیرانداز را شناسایی و او را که قصد فرار از روستا را داشت، دستگیر کنند. مرد 52ساله در همان بازجویی‌های اولیه به قتل همسرش و مادر او اعتراف کرد و مدعی شد به‌دلیل اختلافاتی که با همسرش داشته با وی درگیر شده اما زمانی که شنیده او مهریه‌اش را به اجرا گذاشته، عصبانی شده و با حضور در خانه مادر همسرش، دست به این جنایت زده است. 
او همچنین مدعی شد که دختر بزرگش تحصیلکرده رشته حقوق بوده و وی تصور می‌کرده که او نیز در این ماجرا نقش داشته و به مادرش برای به اجرا گذاشتن مهریه‌اش مشاوره حقوقی داده است. برای همین پس از قتل همسر و مادرزنش، به خانه‌شان برگشته و به سمت دخترانش نیز شلیک کرده اما قصد کشتن آنها را نداشته است.
کارآگاهان پلیس همچنین در ادامه تحقیقات متوجه شد که مرد تیرانداز نگهبان بانک بوده و به همین دلیل اسلحه در اختیار داشته و با همان سلاح دست به این جنایت زده است.
در همین حال سرهنگ حسین اسدی، فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: عملیات دستگیری این مرد تنها 30دقیقه به طول انجامید و با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بابلسر موضوع در دست بررسی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید