• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 23 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100497
+
-

شهریه مدارس غیردولتی  و سرویس مدارس  بازگردانده می‌شود


هزینه سرویس ایاب و ذهاب، ناهار و غذا، اردوهای دانش‌آموزی، سالن ورزشی، استخر، المپیادها و مانند آنها به‌دلیل تعطیلی مدارس به اولیای دانش‌آموزان بازگردانده می‌شود.
به گزارش ایلنا، عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفته است: « مدارس و مراکز غیردولتی در قبال ارائه خدمات آموزشی و پرورشی طبق برنامه‌های مصوب سال تحصیلی 99-98 مجاز هستند نسبت به دریافت کامل شهریه مصوب اقدام کنند. پرداخت هزینه‌های فوق برنامه مصوب آموزشی متناسب با خدمات ارائه شده تا اول اسفندماه سال ۹۸ نیز قابل دریافت است.»
 به گفته او، به‌دلیل ارائه نشدن سایر خدمات غیرآموزشی مثل سرویس، ناهار و غذا، اردوهای دانش‌آموزی و مانند آنها مدارس مکلف هستند هزینه‌های دریافتی از اولیای دانش‌آموزان را به آنها مسترد کرده و رسید بانکی واریز وجه را در اسناد مالی مدرسه درج و یا درصورت جلب رضایت ذی نفعان به‌حساب بستانکاری آنان برای سال تحصیلی 1400-1399 منظور کنند. فولادوند افزود: مدیران مدارس موظف تمام وضعیت حساب‌های مرتبط با این موضوعات را برای بازرسی بازرسان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران آماده  کنند.
اولیا درصورتی که با مواردی درخصوص تمکین نکردن مدیران مدارس از این دستورالعمل مواجه شدند؛ با اطمینان خاطر از محرمانه بودن اطلاعات شخصی خودشان؛ با شماره تلفن ۸۸۹۶۴۰۰۶ و ۸۸۹۵۴۵۰۶ و همچنین سامانه شکایت به آدرس SHEKAYAT.MEDU.IR تماس بگیرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید