• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
دو شنبه 22 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100408
+
-

با مردم

با مردم









 وام یک‌میلیون تومانی ما واریز نشد
قبل از سی‌ام فروردین ‌ماه برای دریافت وام یک‌میلیون تومانی ثبت‌نام کردیم و قرار شد به حسابمان پولی واریز شود، ولی هنوز هیچ خبری از وام یک‌میلیون تومانی نشده است.
سبزه‌پرور از تهران 

روستاها و تفرجگاه‌های یاسوج مملو از زباله
شهر یاسوج دارای روستاهایی با طبیعت زیبا و دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است که اگر این روزها سری به این مکان‌ها بزنید با صحنه‌های زشت از انباشت زباله روبه‌رو می‌شوید که به‌نظر می‌رسد دهیاری‌ها هیچ نظارتی بر این مکان‌ها ندارند.
امیدی از یاسوج

کرونا رو به پایان رفت، قیمت ماسک پایین نیامد
درحالی‌که قبلا یک بسته ماسک 3تایی ساده را 2هزار تومان می‌خریدیم، اکنون هر یک عدد ماسک ساده را 2هزار تومان می‌خریم، آن هم در شرایطی که وضعیت کرونا مثل روزهای اول شیوع نیست. اگر قرار باشد هر روز 2 هزار تومان پول ماسک بدهم چگونه برای هزینه‌های زندگی خود و همسرم که شاغل است و هر روز باید از مترو و اتوبوس استفاده کنیم، برنامه‌ریزی کنم؟
یوسفی از تهران

ورزشگاه تختی گچساران، زمین چمن ندارد
ورزشگاه تختی گچساران که 4 سال قبل بازسازی شده، همچنان زمین چمن ندارد و جوانان فوتبال دوست گچساران خواستار پیگیری این مشکل هستند.
سلیمانی از گچساران

دختری بی‌سرپرست بدون یارانه و وام
خانم 21ساله‌ای هستم که پدر و مادرم فوت شده‌اند. نه بیمه دارم، نه پدرم برایم ارثی گذاشته، نه وام یک میلیونی به من رسیده، نه یارانه می‌گیرم و نه کمک معیشت شامل حالم شده. تکلیف من چیست.
نسیم از تهران 

شهر زارچ، آمبولانس کافی ندارد
شهر زارچ یزد به‌دلیل کافی نبودن ماشین آمبولانس، تاکنون چند شهروند خود را از دست داده است. به همین دلیل، زمانی که به اورژانس اعلام نیاز می‌شود، آمبولانسی برای اعزام نیست و مسئولان هم حل این مشکل را تاکنون در اولویت ندانسته‌اند.
پورزارع از زارچ یزد

تلویزیون برای چه کسانی آموزش آشپزی می‌گذارد؟
درحالی‌که اغلب مردم برای تامین معاش روزانه خود مانده‌اند، صدا و سیما در تمام شبکه‌ها و در تمام ساعات بالاخره یک آموزش آشپزی حالا چه برای تبلیغ کالا و چه برای آموزش پخش می‌کند. این با کدام رفتار انسانی و اسلامی سازگار است که فرزند من فلان غذای تلویزیون را بخواهد و من نتوانم برایش فراهم کنید. از صدا و سیما تقاضا داریم دست از این میزان تمرکز بر آموزش آشپزی و تبلیغ بردارد.
عبادی از تهران

سایت بهداشت برای داوطلبان کنکور چه زمانی باز می‌شود
سایت علوم برای داوطلبان باز شده اما سایت بهداشت باز نشده است و تکلیف داوطلبانی که مانند ما در هر 2 آزمون شرکت کرده‌اند، مشخص نیست. چرا یک مدیریت واحد برای آزمون‌ها تصمیم‌گیری نمی‌کند که داوطلبان سرگردان نشوند.
رضایی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید