• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
دو شنبه 22 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100407
+
-

مأموران قلابی دست به آدم‌ربایی زدند

مأموران قلابی دست به آدم‌ربایی زدند


مردی که برای آشنایی با زن جوانی با او قرار گذاشته بود وقتی در محل قرار حاضر شد 2مرد مسلح را در آنجا دید و برای 5ساعت به گروگان گرفته شد.
روز پنجشنبه، ۱۸ اردیبهشت مردی با پلیس بوشهر تماس گرفت و از حادثه هولناکی که برایش رخ داده بود خبر داد. او گفت که چند ساعت قبل 2مرد مسلح او را به گروگان گرفته بودند اما او توانسته از دست آنها فرار کند اما همچنان جانش در خطر است. او در ادامه گفت: مدتی قبل با زن جوانی آشنا شدم و با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم و من برای دیدنش به شهرستان کنگان رفتم؛ اما در آنجا 2مرد مسلح را دیدم. آنها که تجهیزات پلیسی به همراه داشتند و وانمود می‌کردند مأمور هستند من را همراه خود بردند اما بعد فهمیدم آنها مأموران قلابی هستند و قصد اخاذی دارند. او گفت: آنها به زور من را به شهرستان دیر بردند و در یک خانه زندانی کردند و تهدید کردند اگر به خواسته‌های‌شان تن ندهم من را می‌کشند. آنها قصد اخاذی داشتند اما بعد از چند ساعت وقتی از آنجا رفتند به زحمت توانستم خودم را خلاص و از آنجا فرار کنم. اما حالا می‌ترسم باز هم من را پیدا کنند.
به‌دنبال اظهارات این مرد گروهی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان دیر برای دستگیری گروگانگیران اقدام کردند. در شرایطی که چند ساعت از تماس مرد ربوده شده می‌گذشت مأموران با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه دو مأمور قلابی را شناسایی و آنها را دستگیر کنند.
سردار خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر در این‌باره به پایگاه خبری پلیس گفت: متهمان در بازجویی‌ها به گروگانگیری اعتراف کردند و هم‌اکنون در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید