• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 22 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100354
+
-

جوابیه رسمی هواپیمایی قطر از دوحه به گزارش همشهری


دفتر مرکزی خطوط هواپیمایی قطر در دوحه، پایتخت کشور قطر در واکنش به گزارش روزنامه همشهری درخصوص مسترد نشدن مبلغ بلیت‌های کنسل شده پروازهای قطر به‌دلیل شیوع کرونا و لغو پروازها با عنوان «جای دریافت پول بلیت‌ها، عطر بخرید»، با ارسال جوابیه‌ای به گزارش همشهری پاسخ گفت.
در جوابیه خطوط هواپیمایی قطر به روزنامه همشهری آمده است: «هواپیمایی قطر تنها شرکت هواپیمایی است که هم‌اکنون در ایران فعالیت دارد و به ماموریت خود در به منزل رساندن مردم همچنان ادامه می‌دهد.»
در این جوابیه آمده است: «هواپیمایی قطر درحالی‌که ده‌ها هزار نفر از مردم را از نقاط مختلف دنیا به وطن خود بازمی‌گرداند، احساس اعتماد قوی با مسافران، دولت‌ها، بازرگانان و کسب‌وکارهای حمل بار ایجاد می‌کند که همه اینها نتیجه انعطاف و قدرت بازگشت هواپیمایی قطر در این زمان است.»
خطوط هواپیمایی قطر اعلام کرد: «هواپیمایی قطر ٩٩درصد از درخواست‌های استرداد نقدی را تا ٣٠روز انجام داده و می‌دهد. اما استثنائات اندکی نیز به‌دلیل وجود پیچیدگی یا رزروهایی که به‌صورت صحیح انجام نشده‌اند وجود دارد که می‌تواند به‌دلیل وجود چند شرکت هواپیمایی در یک رزرو بلیت صورت گرفته باشد.» براساس پاسخ هواپیمایی قطر، این خط هوایی تعداد کارمندانی که در زمینه صدور واچر و استرداد بلیت فعال هستند را به‌صورت قابل توجه افزایش داده است.
خطوط هواپیمایی قطر افزوده است: «هواپیمایی قطر حتی به‌عنوان گزینه جایگزین، واچرهای مسافرتی با ١0درصد ارزش بیشتر از قیمت بلیت را با مدت زمان اعتبار یکساله سفر ارائه می‌دهد. این واچرها به سرعت و بدون درنظر گرفتن چگونگی و مکان رزرو بلیت ارائه می‌شوند که این اقدام انعطاف‌پذیری بالای خطوط هواپیمایی قطر در مقایسه با بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی است.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید