• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 21 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100336
+
-

بازار فیلم- تئاتر آنلاین هنوز داغ نشده

روی خط آنلاین
بازار فیلم- تئاتر آنلاین هنوز داغ نشده


با تعطیلی ادامه‌دار سالن‌های نمایشی و موسیقی، برخی از گروه‌ها به سمت فضای مجازی رفتند و هرازگاهی خبر اجرای کنسرت زنده اینترنتی و فروش بلیت تئاتر برای اجرای آنلاین به گوش می‌رسد. در این میان شاید بتوان گفت بازار فیلم- تئاترها نیز دارد گرم می‌شود اما هنوز راه زیادی برای جذب مخاطبان به‌سمت فیلم-تئاتر وجود دارد.


این بار رستاک




در ادامه اجراهای آنلاین تالار وحدت شب گذشته (شنبه ۲۰ اردیبهشت) گروه رستاک به اجرای آنلاین پرداخت و در شب‌های گذشته نیز سامان احتشامی به همراه عمران فروزش  برنامه اجرا کرد. به گزارش همشهری، این کنسرت‌های آنلاین هر چند  پیوسته نیست اما در هفته‌های اخیر به شکل پراکنده در تالار وحدت اجرا و  آنلاین و البته رایگان برای علاقه‌مندان پخش شد. ساعت اجرای کنسرت‌ها ۹ شب بودو علاقه‌مندان می‌توانند این اجرای زنده را از تلویزیون تعاملی و اپلیکیشن تیوا تماشا کنند. اجرای رستاک چهارمین اجرای آنلاین در تالار وحدت بود.   پیش از این پرواز همای و کیوان ساکت به همراه گروه وزیری در تالار وحدت به روی صحنه رفتند؛ کنسرت آنلاین علی زندوکیلی نیز در تالار وحدت اجرا شد. در اجرای گروه موسیقی رستاک به سرپرستی و نوازندگی سیامک سپهری و خوانندگی سیدبهزاد و سیدفرزاد مرادی شامل قطعات بارون(لری)، رعنا(گیلکی)، «هله مالی»(بوشهری)، «لاله لر»، سوزله(کردی) و واسونک(شیرازی) صورت گرفت.

خسیس به خانه‌ها می‌آید




مریم کاظمی کارگردان تئاتر از پخش اینترنتی نمایش «خسیس» خبر داد. وی می‌گوید: «فیلم تئاتر «خسیس» را در زمان اجرای اول این نمایش در پردیس تئاتر تهران تا جایی که امکان داشت به‌صورت حرفه‌ای و به هزینه گروه تئاتر مستقل ضبط کرده بودیم. از آن‌جا که این نمایش با یاد و خاطره حسین محب‌اهری همراه شده و دیگر امکان اجرای مجدد آن را نخواهم داشت، تصمیم گرفتم این فیلم-تئاتر نخستین حضور ما در زمینه پخش اینترنتی باشد. به این منظور سایت نمایش‌نت را به‌عنوان نمونه انتخاب کردم زیرا تنها سایتی است که فقط در زمینه تئاتر و فیلم-تئاتر فعالیت می‌کند. پخش این نمایش از جمعه گذشته آغاز شده و در دسترس است. بلیت آن 8‌هزار تومان است و مخاطبان درصورت تمایل به دیدن نمایش می‌توانند با خرید بلیت از۱۰ ساعت فرصت دیدن این نمایش بهره‌مند شوند.»

انتشار «پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد» 
نمایش «پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد» به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد و بازی نوید محمدزاده در قالب فیلم ـ تئاتر منتشر شد. به گزارش همشهری، «پچ پچه‌های پشت خط نبرد» به نویسندگی علیرضا نادری و کارگردانی اشکان خیل نژاد در سال ۹۶ به اجرا رسید و مورد استقبال زیادی هم قرار گرفت. بازیگران این نمایش محمد اشکان‌فر، سینا بالاهنگ، حمید رحیمی، کیوان ساکت‌اف، محمدهادی عطایی، مهدی فریضه، امیراحمد قزوینی و نوید محمدزاده هستند. ‌اکنون این نمایش از سوی سایت تیوال با بهای۱۰ هزار تومان مورد استفاده آنلاین مردم قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند پس از تهیه بلیت آن تا یک هفته آن را تماشا کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید