• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 17 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100038
+
-

جهان

  تأیید مذاکره میلان با مرتنز
مذاکرات میلان با دریس مرتنز برای انتقالی رایگان در تابستان تأیید شده است. این در حالی است که چلسی و اینتر هم به مهاجم بلژیکی ناپولی علاقه‌مند بوده و در تلاش هستند تا هر طور شده این بازیکن را به‌صورت رایگان به خدمت بگیرند. به گزارش لا استامپا، میلان در ابتدای راه مذاکره با دریس مرتنز قرار دارد. در واقع این مذاکرات در فاز رد و بدل کردن شرایط انتقال است. عصر دیروز نشریه اسپانیایی TodoFichajes، از تمام شدن انتقال مرتنز به میلان خبر داده بود. به اعتقاد آنها فقط امضای قرارداد مانده و به‌زودی آن هم انجام خواهد شد. با این حال لا استامپا باور دارد هنوز چیزی قطعی نیست اما مذاکرات حقیقت دارند زیرا با عدم‌قطعیت در تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ، میلان می‌خواهد یک بازیکن و رهبر دیگر در ترکیب داشته باشد.

  غیرممکن برای کلوپ
این روزها حرف‌و‌حدیث‌های زیادی در مورد حضور لیورپول در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان رسانه‌ای شده؛ از تماس این باشگاه با پدر کیلیان امباپه گرفته تا علاقه قرمز‌ها به جذب سانچو. با این حال یورگن کلوپ به هیچ عنوان نمی‌خواهد به این شایعات واکنش نشان دهد و سرمربی آلمانی لیورپول روز گذشته در این خصوص گفته است: «سادیو مانه و محمد صلاح جهت ماندن در لیورپول برای سال‌های آتی به اندازه کافی جوان هستند. از بازیکنانی که دارم کاملا راضی‌ام و به بقیه فکر نمی‌کنم. وقتی در حال کار با بازیکنان فعلی‌ام هستم، رؤیای جذب بازیکنان دیگری را ندارم. خواهیم دید که در آینده چه بازیکنی را می‌توانیم بگیریم. سانچو و امباپه؟ غیرممکن است من به چنین سؤالی پاسخ بدهم و فردا تیتر روزنامه‌ها نشوم. این کاری است که نمی‌خواهم انجامش دهم. فقط می‌گویم که آنها بازیکنانی استثنایی هستند و به‌خاطر نگرش و مهارت‌هایشان به چنین جایگاه مهمی رسیده‌اند. از دیدن بازی چنین بازیکنانی لذت می‌برم اما در عین حال مشکلی هم ندارم که آنها را تمرین نداده‌ام.‌امباپه، بزرگ‌ترین ستاره آینده خواهد بود و چنین آینده‌ای در انتظار سانچو هم است.»

   ویدال از بارسا می‌رود؟
شرایط اقتصادی که پس از تعطیلی مسابقات فوتبال به‌وجود آمده، باشگاه بارسلونا را نیز تحت‌تأثیر قرار داده است. ساموئل اومتیتی، نلسون سمدو، ایوان راکیتیچ، جونیور فیرپو و مارتین برایتویت، ازجمله بازیکنانی هستند که ممکن است در لیست فروش باشگاه قرار بگیرند تا مقدمات جذب لائوتارو مارتینز و نیمار فراهم شود. حالا مارکا گزارش داده به تازگی مدیران بارسا به فکر فروش ویدال هم افتاده‌اند. طبق ادعای مارکا، باشگاه بارسلونا پیشنهادات برای این بازیکن را بررسی خواهد کرد. اینتر، یوونتوس و نیوکاسل باشگاه‌هایی هستند که برای جذب او ابراز علاقه کرده‌اند. این هافبک شیلیایی می‌تواند در معاوضه احتمالا با لائوتارو مارتینز با باشگاه اینتر، نیازهای بارسلونا را برطرف کند. ویدال در سال2018 با قراردادی به ارزش 18میلیون یورو از بایرن‌مونیخ به بارسلونا ملحق شد و در فصل 2020-2019، 6‌گل برای این تیم به‌ثمر رساند.

  توافق تیاگو با بایرن
به‌گزارش بیلد، توافق کامل میان تیاگو آلکانتارا و بایرن‌مونیخ برای تمدید قرارداد حاصل شده و بایرن‌مونیخ طی هفته جاری، رسما خبر تمدید قرارداد هافبک 29ساله اسپانیایی خود را اعلام خواهد کرد. تیاگو که از سال2013 در بایرن‌مونیخ حضور دارد، قرارداد فعلی‌اش در سال2021 منقضی می‌شود. بایرن‌مونیخ که اخیرا قرارداد توماس مولر و آلفونسو دیویس را تمدید کرده، در تلاش است پس از رسمی کردن تمدید قرارداد تیاگو، با مانوئل نویر و داوید آلابا نیز توافق کند.

  خداحافظی لیگ برتر با بازی 90‌دقیقه‌ای!
گوردون تیلور، مدیرعامل اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای (PFA) می‌گوید برگزاری فوتبال با نیمه‌هایی کمتر از 15دقیقه، یکی از طرح‌های در دست بررسی است. تیلور در این خصوص گفته است: «از آینده خبر نداریم ولی از طرح‌ها و ایده‌های مطرح شده آگاه هستیم. چیزهایی مثل تعویض‌های بیشتر، برگزاری در زمین بی‌طرف و یا 45دقیقه‌ای نبودن نیمه‌های فوتبال. به‌صورت ایده‌آل دوست داریم تا تمامیت رقابت‌ها را حفظ کنیم و البته این یعنی برگزاری مسابقات به‌صورت دیدارهای خانگی و خارج خانه و در دسترس بودن کادر بازیکنان درست مثل قبل از پیش آمدن این شرایط. بنابراین مسائل زیادی مطرح است ولی اول باید ببینیم آیا می‌توان فصل را به پایان رساند و یا به‌عبارت دیگر، فصل را به‌صورت امن به پایان رساند.»

  لیورپول از ورنر زمان خواست
به‌نظر می‌رسید که مراحل انتقال تیمو ورنر به لیورپول در حال نهایی شدن است، اما حالا خبر رسیده که تأثیرات شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد باشگاه‌های اروپایی، می‌تواند همه‌‌چیز را تغییر دهد. به گزارش فابریتزیو رومانو از گاردین، لیورپول به نمایندگان ورنر اعلام کرده که این باشگاه به زمان بیشتری برای ارائه پیشنهاد رسمی به مهاجم آلمانی نیاز دارد، زیرا تیم انگلیسی قصد دارد صبر کند تا ببیند ویروس کرونا چه اثری روی پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو خواهد داشت. رومانو گزارش داده که برخلاف ادعاهای اخیر، بند فسخ 60میلیون یورویی ورنر همچنان پابرجاست و لیورپول می‌خواهد پیش از انجام هرگونه معامله، از وضعیت بازار نقل و انتقالات تابستانی مطلع شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید